Kære Orla-ven.
Jeg forstår ikke at du skriver det her - offentligt - og ikke på mail.
Jeg kan ikke se hvorfor det er nødvendigt for dig, at skriver sådan noget møg? Synes du selv, at det er tonen her på siden?
Er det for at fremhæve dig selv eller hvad?
Du skriver:
Her er et eksempel på fejlinformation (igen)
Er du sød at henvise til andre indlæg, hvor det jeg skriver ikke passer?
Du roder dig selv ud i at svare på murearbejde, som du overhovedet ikke har forstand på, og så tillader du dig at kritisere mig? (jfr. dette:
http://www.lav-det-selv.dk/viewtopic.php?t=3767 )
Gider du feje for din egen dør, før du begynder at feje for min?
Jeg er klar over at jeg sagtens kan ramme forbi, og skrive noget der ikke er helt rigtigt, men jeg har trods alt skrevet over 1000 indlæg og er 20 af dem forkerte, så svarer jeg forkert i 2% af alle tilfælde - er det meget?
Mon ikke din fejlrate er væsentlig højere når du er ude og bygge (især når du laver murerarbejde)?
Desuden er der 1700 andre brugere, som nok skal korrigere, når det jeg (og andre) skriver ikke helt passer. Det er jo det hele dette forum bygger på - nemlig at udvæksle erfaringer og diskutere forskellige løsninger.
Hvis man skal sidde og være nervøs for, om man kommer til at skrive noget der ikke passer, så er der til sidst ingen der tør skriver her mere.
Hvis du er så opsat på at ALT skal være 100% korrekt og efter dit hovedet, så synes jeg ærlig talt at du skulle oprettes en brevkasse, hvor man kan stille spørgsmål til "Tømrermesteren".
Hvorfor har du iøvrigt ikke skrevet lidt om de forskellige skruetyper til de forskellige gipsplader i stedet?
Vådrumsgipspladeskruer mangler noget af gevindet på midten, så man er fri for at presse pladen helt ind til vægen når man skruer dem i - det er den eneste forskel. Rustbeskyttelsen er
nøjagtig den samme.
Mvh ThomasB