hvilke skruer i vådrums gips

Jeg er ved at lave vådrum.
Jeg har problmer med at på alm gipsskruer i vådrumsgipsen. Pladen går i stykker under pap'en når jeg skruer skruen helt i bund.
Kræver vådrumsgips andre skruer end alm gipsplader ?
Mvh Lars

Mbj.
Jeg er ved at lave vådrum. Jeg har problmer med... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
En sidste bemærkning i dette indslag til dig Thomas, men det bliver nok ikke det sidste!!!.

Gør som du vil, du er jo langt klogeren end os som har gået på byggepladsen i mange år, vi ved jo ikke en skid selv om vi har udstået to uddannelser i bygningskonstruktioner.

Et godt råd til alle!!
Lav det i er gode til, lad andre gøre det i "ikke" er gode til, så komme vi længst i livet.

Venligst håndværkeren

PE

Hej igen smile

Gør som du vil, du er jo langt klogeren end os som har gået på byggepladsen i mange år,

Hvor har jeg hentydet det?
Fordrejer du ikke sagen en smule?

vi ved jo ikke en skid selv om vi har udstået to uddannelser i bygningskonstruktioner.

Hvorfor skriver du det?
Er det for at gøre dig selv mere autoritær?
Hvad har det med gipsskruer at gøre?

Et godt råd til alle!!

Har du taget 2 uddannelser der berettiger dig, til at komme med gode råd om livet?

Lav det i er gode til, lad andre gøre det i "ikke" er gode til, så komme vi længst i livet.

Sludder, man kan altid gøre sig bedre.


Mvh ThomasB
Hvem har ikke en gang ofret sig selv - for sit gode rygte?
- Nietzsche
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Thomas du er sku umulig.
Jeg forstår ikke du stadig stivnakket bliver ved med at genere os som skulle vide noget om tingene, jeg ved udmærket godt hvad dit arbejdsområde er, så derfor behøver du ikke at genere os andre med vores uddannelser.
Det eneste jeg kan håbe, er at andre brugere ikke tager dine forklaringer seriøst. Jeg ved, at der er flere håndværkere/teknikere, som har besøgt siden som ikke ønsker i at medvirke mere pga. nogle "kloge individer" som blander sig i alt for meget her i forummet.

PE

Et godt råd ville være, at man svarer i denne stil: "Min erfaring er" - Jeg ved det ikke helt, men jeg tror" - "uden at være fagmand kan jeg sige..." - ELLER; Hvis man er HELT sikker: "Sådan gør du"...

klassikeren
Hej igen smile

Thomas du er sku umulig.

Sødt sagt. Hvorfor er jeg lige det? Kan du ikke argumentere dig ud af dette, uden at blive grov?


Jeg forstår ikke du stadig stivnakket bliver ved med at genere os som skulle vide noget om tingene

Generer jeg "jer"? Hvor gør jeg det? Gider du godt komme med et konkret eksempel? Er det i virkeligheden ikke en projektion?


, jeg ved udmærket godt hvad dit arbejdsområde er, så derfor behøver du ikke at genere os andre med vores uddannelser.

Har jeg generet dig med din uddannelse? Hvor?
Du ved jo slet ikke hvad jeg er uddannet.
Hvis jeg nu afslørede at jeg faktisk er uddannet snedker, ville det så ændre sagen?


Det eneste jeg kan håbe, er at andre brugere ikke tager dine forklaringer seriøst.

Men det kan de andre sagtens, for nu har jeg talt med Danogips, Teknisk konsulent Claus Borup, og han siger at der ikke sker noget ved at bruge en alm. skrue. Han bekræftede også at det kunne være mere besværligt og at valget var mit. Men rent konstruktionemæssigt, er der ingen forskel.


Jeg ved, at der er flere håndværkere/teknikere, som har besøgt siden som ikke ønsker i at medvirke mere pga. nogle "kloge individer" som blander sig i alt for meget her i forummet.

Hvis de kommer på samme grundlag som jer, altså at skaffe kunder, så er det vel deres tab (og vores held). Jeg tvivler nu også på at du har ret, men det kunne da være sjovt at få en udtalelse fra en af "de flere" håndværkere/teknikere, som ikke gider at kommer her pga. "kloge individer".
Iøvrigt er denne side ikke ment som en håndværker side, men som en bruger til bruger side, hvor ALLE har lov til at dele sine erfaringer.
Kan et par håndværkere ikke klare dette, så kan de gå deres vej igen - på samme måde som os andre. Herinde er ALLE på lige fod, om de er håndværkere, bygge-dit og bygge-dat eller alm. kontornussere.


Jeg har stillet dig en masse spørgsmål her i tråden, og IKKE ET er blevet besvaret af dig. Du snakker udenom, og kommer med endnu flere grove udtalelser. Var det ikke en ide, at du lige gik tilbage til starten af denne tråd, og begyndte at besvare mine spørgsmål?


Mvh ThomasB
Byggeekspert
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Hej med jer allesammen !!

LAd os stoppe denne "udveksling" nu :wink: Jeg er sikker på at det ikke bringer os videre, og brugere der ikke har været med specielt længe vil måske forledes til at tro at diskusioner som denne er det sædvanlige billede for dette forum, og det er det jo på ingen måde.

Her skal, og er, der plads til alle - Proffer som amatør 8)

Det person fnidder der har været håber jeg at vi alle kan glemme !

Og om et råd er godt eller ej må enhver jo vurdere, ud fra egne erfaringer og kriterier.

Det gælder som i så meget andet her i livet at vi lægger os på forskellige niveauer. Der er nok ikke mange der ikke mener at der er forskel på et møbel fra BIVA og så et af vore kendte designere ( ingen nævnt ingen glemt - eller generet ). Men begge varegrupperne kan tilfredsstille forskellige krav - og i begge tilfælde er der tale om møbler.

Så lad os stoppe denne "streng" og i stedet fortsætte med gode råd på nye og spændende projekter 8)

Venligst Njord smile en glad amatør biggrin

MVH Njord
Goddag.


Det er da tydeligt at se at PEV og Orkla Afstump har et mindreværdskompleks der vil noget. Er de smme person?

jeg kender Orkla Afstump fra ndre forummer og der er han lige så snot dum.

Smid dem ud for de høre da ikke til her.

Som Njord siger så lad være Thomasb med at diskuterer med dem de er torskedumme.

c",)
Sofie
OK Sofie så fik vi din mening..

Jeg kender også Orla andre steder fra, men det gør ikke at vi er enige om ham !!

Faktisk mener jeg vi ofte får gode svar fra Orla, så derfor vil jeg gerne sige at jeg ikke nødvendigvis deler dine synspunkter om ham og hans svar.

Og Orla og PEV er heltsikkert to personer, der også begge giver gode svar. Hermed ikke sagt at ThomasB ikke gør det for det gør han ganske bestemt.

Men specielt i denne streng er gået helt skævt :?

MVH Njord
Sofie for hel*ede, du kan sku da ikke skrive sådan noget gylle :? om pev og orla, uden at komme med konkrete eksempler.
Jeg kan se at du både har lejlighed (og symaskine), så jeg regner med at du er over 10 år.

PS. håber denne tråd bliver barberet ned til det det handlede om og resten bliver smidt i "over hækken". Men diskusionen er da spændende smile .

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Goddag.

Du kan da bare kigge her i denne streng der viser de da hvad de er.
Der er ingen der taler grimt til dem så hvorfor skal de så tale så grimt til os andre. De har så travlt med at hævd dem selv det er da tydeligt for en hver. De tror de ejer det hele se bare på byggeri hvor de fylder meget også.

Jeg viste intet om gipskruer men det gør jeg nu.

c",)
Sofie over 10
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også