Er meget træt af de folk som ringer for at sælge div ting.

Og så er der som regel uden nummer (så vil i staks sige lad dog være med at ta' telefonen så)

Jo det kunne jeg jo godt så var "problemet" ikke så stort, men jeg har flere i min omgangskreds som har hemmeligt nr af en eller anden grund jeg ikke kender.

Dem vil jeg så også udelukke.

Jeg siger når der er en sælger i røret at jeg slet ikke er intereseret, men g  - -  hjælpe mig de bliver da bare ved, er ret så insisterende på at jeg da skal høre hvad de har af ting og tangel forsikringer aviser osv.

De er skam godt skåret for tungen, og jeg/man skal være på vagt, ikke at blive fanget i ord strømmen.

De ringer gerne når jeg lige er ved at spise og på de mest ubelejligeste tider.

Har engang stillet røret fra mig i et kvarter uden at afbryde, for at afbryde deres linje, men der har selvfølgelig flere at bruge, så det' hjælper lidet.

Jeg afbryder og spørger om de har dårlig hørelse - - - meget kort pause i ordflommen, så smækker jeg røret på Pyhhh 

Har i andre ikke den slags iritereende momenter i jeres dagligdag. 

Hvad gør i?

Jow langt indlæg her indrømmet. Er der ikke en paragraf i loven som forbyder den slags der kan henvises til DER VIRKER.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Og så er der som regel uden nummer (så vil i staks... Vis hele indlægget
47 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Åh Klaus så fint, & tak jeg får latterkramper af at læse dit indlæg her.

Det får virkelig smilet frem.

Rigtig go' Søndag til jer alle.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
He-he....Henrik!

Når man færdes i indkøbscentre står der tit folk og "sælger" strøm. Til dem siger jeg enten:

Jeg bor til leje.

Jeg er lige ved at flytte, så jeg ved ikke hvilket selskab der er det nye sted.

Og smutter hurtigt videre, inden de når at finde et modsvar/-spørgsmål.

Træd ikke på mine ledninger :o)

Fint med:

(måske? Ufrivillig donation til div. hjælpe organationer)

Om de ellers hopper i fælden. 


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce
Vedr. forsikringssælgere: (Næsten) hver gang jeg fortæller at jeg er er forsikret hos Tjenestemændenes Forsikring, så mister sælgeren interessen og giver op. En sælger indrømmede engang, at de aldrig kan slå deres priser/vilkår, så de er holdt op med at prøve.

Mvh. AllanE
Jeg har også tjenestemændenes forsikring, og de opgiver med det samme
Det er nu længe i mellem at de ringer, siden jeg har meldt mig på denne Robinson liste, så hjulpet har det absolut.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Man kan altid hente lidt inspiration her:

https://www.vibrugerikke.dk/vibrugerikke.html

Træd ikke på mine ledninger :o)
Jeg hader det også! Her for nogle uger siden blev jeg ringet op af en fra Natur Energi, som ville sælge mig billig energi på min adresse. Efter flere opkald frem og tilbage, hvor jeg lige skulle tjekke op på nogle ting, fik han mig sku overtalt til at skifte el-selskab. ved ikke lige hvad der sketet, for normalt afviser jeg bare blankt. Han må ha været en god sælger, men det værste var at jeg bagefter bare føte mig totalt snydt og udnyttet, selvom jeg måske egetlig når alt kommer til alt får en billigere elregning.

Så kiggede jeg også lige på deres Trustpilot og ja, jeg var bestemt ikke den eneste der var blevet kørt over af en af deres telefonsælgere kunne jeg læse mig til der inde! Fremadrettet...NEJ til alle telefonsælgere, ligemeget hvor godt det så end lyder det de sælger...

Diver en lille hjemmeside om a-kasse priser
Der er yderligere 17 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis