Hejsa Folkens
Jeg sidder og overvejer at lave en tilbygning efter at kommunen har fremlagt at jeg må tilbygge 36m2 til mit hus. Jeg vil gerne bygge en stue.
Jeg har som udgangspunkt lavet en materiale liste i MEGET grove træk, men mangler jeg noget væsentlig så skriv det gerne.
Jeg har selv indkøbt de fleste materialer til gennemrenoveringen af selve huset, der er blevet totalrenoveret. Jeg kan lave slavearbejdet ikke finesse. Men har et godt netværk.
Jeg har svært ved at finde ud af hvad det vil koste at få støbt fundamentet. Eftersom der ikke skal kloakeres mm. Jeg har fundet en pris på 1000 kr. hvor det fremgår at det er inkl kloakering. Men hvad skal man udgangspunkt regne med? ca.
Derudover har jeg overvejet at få lavet gulvvarme i tilbygningen. Kan man som udgangspunkt regne med en m2 pris?
Nedenstående priser er nogen jeg har fundet via. nettet.
Det er som udgangspunkt det helt store ting, jeg mangler "mellem tingene i mit skema" så i må meget gerne bidrage til tingene.
Det skal lige påpeges at jeg har en del af vinduerne 6 styk.
Den vedhæftede plantegning er kun vejledende, og i skal ikke ligge for meget i den, blot for at give jer et billede af hvordan jeg håber det kommer til at se ud.
På forhånd TUSIND TUSIND tak
Fundament= ???? |
Inderbeklædning: Gips dobbelt = 2880 |
Yderbeklædning Iverplank= 15800 |
Skelet= 15.000 |
Tagsten = 5000 |
Loft = Troldtext = 3000 |
Vinduer = 3 store vinduer = 8000 |
Døre = 1 terassedør = 3000 |
Brændovn + Skorsten = 8000 |
Isolering = 5000 |
El = 10.000 |