Hej med jer.
Jeg har fået mig en ældre Marstal 6HK motor.
Den sidder fast, og jeg ved ikke hvor galt det er med den.
Men den skal nok adskilles for at se hvad der må være galt med den.
Er der nogen der ligge rinde med tegninger af motoren?
Det er specielt "eksplosions tegningerne" af hele skidtet jeg tænker på!
MVH Njord :-)
MVH Njord