????

Hold på Hat og Briller
Hold på Hat og Briller... Vis hele indlægget
70 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af ktm på 01 nov 2013 14:57
Tjae, det gode varer sjældent ved!
I mine øjne ligner det en større reparation da udhænget og dermed taget, spær og remme vist ikke kan undgå at være blevet motioneret temmelig kraftigt. Hvis det var mig, ville jeg nu sørge for at få undersøgt godt og grundigt for følgeskader.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af Nitter på 01 nov 2013 15:57
I mine øjne ligner det en større reparation da udhænget og dermed taget, spær og remme vist ikke kan undgå at være blevet motioneret temmelig kraftigt. Hvis det var mig, ville jeg nu sørge for at få undersøgt godt og grundigt for følgeskader.


Præcis - det er det min tømrer skal gøre
( han har i øvrigt ufatteligt travlt - med værre skader end mine i området )

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af EISOE på 01 nov 2013 16:15

Præcis - det er det min tømrer skal gøre
( han har i øvrigt ufatteligt travlt - med værre skader end mine i området )
Det er godt.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Nu har jeg siddet og kikket tagsten... DET ER EN JUNGLE !
Er der nogen der har et godt sted hvor man kan se nogle mål på diverse tagsten ?

Der findes jo et hav af forskellige tagsten og de fleste producenter skriver bare noget om farve mm...

På mit gamle hus (fra 1959) har jeg fundet ud af at der er en type sten der ligger ude ved sternen(de har en lille ekstra bue der går ud over sternen) og en anden type på resten af taget, og så er der selvfølgelig rygnings stenene 

Jeg har kikket efter mærker på dem, men det bruger man ikke, så det er jo rent gæt at finde de rigtige tagsten igen. 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tjah så er det du skal tage billeder af dem og lægge dem ind her på siden ! Så kan "vi" kalde på Lynæs, han må være den helt rigtige til at løse problemet. Hvad den mand ikke ved om tegl er ikke værd at vide
Annonce
Ja der er nogle som har haft "åbent hus" desværre, rekord orkanstyrke, men her i det Nordvestjyske var der nu meget fredeligt, en frisk vind som vi næsten altid har.

Der er ikke mange der er i tvivl om hvad der er øst/vest træerne viser det pr. automatik.

Elsker at komme til Østjylland hvor træerne knejser rette & stolte.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Sikken trængsel og alarm, at danmark har været lukket helt ned, mon dog ?
Skrevet af Håndværkeren på 05 dec 2013 23:07
Sikken trængsel og alarm, at danmark har været lukket helt ned, mon dog ?
Jamen dog. Så er du ikke blæst halvvejs væk denne gang ? 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Æv !
Opdagede lige et flækket blommetræ i haven her til morgen



Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Æv! Skal igen op og lægge nogle tagsten på.
Jeg var noget bekymret for solcellerne, som selvfølgelig ligger mod syd, og vinden kom fra ret meget nordvest ind imellem. Tilsyneladende har de overlevet, i hvert fald ingen synlige kvæstelser.
Det er lidt trættende med disse storme!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også