????

Hold på Hat og Briller
Hold på Hat og Briller... Vis hele indlægget
70 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Nitter på 06 dec 2013 06:26
Jamen dog. Så er du ikke blæst halvvejs væk denne gang ? 


Næh denne gang var der ikke så meget at ødelægge, i aftes hang det tag som var endt oppe i hegnet, og som jeg måtte leje en gravemaskine for at få ned oppe i hegnet igen. Men her til morgen var det heldigvis faldet ned igen. Jeg har dog endnu ikke været ude og tjekke alt af endnu.

Hytten her blev godt nok trykprøvet i går, det ruskede i alle tilfælde noget.

Men den holdt. 


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Skrevet af Håndværkeren på 06 dec 2013 10:02

Næh denne gang var der ikke så meget at ødelægge, i aftes hang det tag som var endt oppe i hegnet, og som jeg måtte leje en gravemaskine for at få ned oppe i hegnet igen. Men her til morgen var det heldigvis faldet ned igen. Jeg har dog endnu ikke været ude og tjekke alt af endnu.
Ja, det var godt.

Her i Thy, står alt næsten også som før Bodil. Det værste der skete, er at en pressenning jeg har liggende over en dynge flis har mistet sin befæstigelse i læsiden. Det plejer nærmest altid at være kotyme det sker.  Og så var jeg lige ved at begynde og lede efter den store reflekstrekant, der burde sidde på min tohjulede vogn til traktoren. Kom så i tanke om at naboen for 14 dage spurgte om han ikke måtte låne den et par uger. Formoder derfor den nok ikke er blevet afleveret endnu.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Skrevet af maskinsnedker på 06 dec 2013 11:49

Hytten her blev godt nok trykprøvet i går, det ruskede i alle tilfælde noget.

Men den holdt. 

Det er så sjovt, da jeg Vesten Thisted ikke syntes det var så galt. Det var som om vindstødene var "mere rolige" og vinden ikke så kraftig som man normalt oplever når DMI varsler som de gjorde. 


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Jeg var også ved at grine mig ned af stolen, da en ung håbeful reporter prøvede at lave en sensation ud af et interview med en gammel fisker.

- er det ikke den værste orkan i har set på disse kanter?
- ååårh det er det vi herovre på vestkysten kalder blæst.
- jamen DMI har jo sagt at det vil blive orkan.
-jow jow, men indtil nu er det jo bare blæsevejr.


 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Kan man få lidt kvalme af de kække reportere, der gør alt hvad de kan for at redde hele nationen fra den visse druknedød eller det der måtte være værre??
Bliver vi bedre informeret, fordi de med en allerhelvedes storm i mikrofonen, står og hopper kækt rundt i blæsten????
Eller er det bare mig, der synes, at de er for meget????

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej.
Vi må nok se det i øjnene. Det er børn, der informerer og underholder os, åbenbart udgået fra den samme skole, og det var ikke en sprogskole
Vi må jo være bedre vant, men det er vist et upåvirkeligt system, men det er sgu ned ad bakke.
Og så er det en skam, det koster en hel del penge at deltage.
Har set et tilbud med streaming ! af gratis tv-kanaler, men det er vores modtagerforhold for ringe til.
Fiberkablet ligger i grøften på den anden side af vejen, men fra tdc - politisk hold er der ikke mulighed for tilslutning af økonomiske hensyn - altså hensyn til dem, så vores 'bredbåndsforbindelse' er afhængig af noge samlemuffer i en kasse, der er påkørt et par gange og om ikke åben så ventileret.
Teknisk set har vi 2 db signal og burde have 6, så vi er udkant.
Nå, det kørte vist af sporet, men hjalp lidt

mvh

 varmetossen

Det er nok ikke TDC der har fiberkablet, der skal du nok have fat i et andet firma Klaus. Det bedste man kan sige om TDC de har en målrettet indsats for at lave det bedste, for dem selv
Og nu tilbage til blæsevejret
DR TV kanal 2, de brugte en hel del krudt på meget lidt, men er vi efter hånden ikke der henne at netop DR TV er i evig krise. Der er temlig mange genudsendelser og det er de vel nød til for at fylde noget i alle de kanaler de efter hånden har fået skrabet til sig. Jeg er ret sikker på at var der kun Dr 1 og DR 2 så kunne de sagtens udfylde med regulær seriøst tv, som er det vi håber på vi skal betale for.

Med hensyn til "blæsevejret" og dets ødelæggende kraft, har vi ikke set det værste endnu. Men måske fremtidens bygmestre ikke skal tænke på at gå i højden, men i dybden. Så vi igen skal bo i jordhuler
Skrevet af ktm på 06 dec 2013 19:02
Bliver vi bedre informeret, fordi de med en allerhelvedes storm i mikrofonen, står og hopper kækt rundt i blæsten????
Eller er det bare mig, der synes, at de er for meget????
Jeg synes det virker noget utroværdigt -eller skal vi kalde det dårlig formidlet- når rapporteren står ude med så meget vind i mikrofonen, at man næsten ikke kan høre ham/hende sige, at man bør holde sig indendøre indtil stormen lægger sig.

Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej.
For lige at vende tilbage til radiospredningen, så har vi været en del i Tjekkiet og har en ven, der bor der.
Der køber du et usb-modem og går på nettet overalt og uden problemer.
Vi har valgt, nogen har valgt, at være et u-land.

mvh

 varmetossen

Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også