startermotor vil ikke tørne motor efter motorudskiftning

jeg har skiftet motor i min Jeep Zj og nu vil startermotoren ikke tørne motoren, det er som om at der ikke er nok strøm på batteriet, kan jeg have glemt en stelforbindelse et sted eller hvad kan der være i vejen?  

jeg har skiftet motor i min Jeep Zj og nu vil... Vis hele indlægget
46 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
den er ikke let at få på og den går slet ikke langt nok ind jeg tror at det lykkedes mig at ødelægge den den kommer slet ikke i nærheden af et indgreb med gearkassen. man lærer så længe man lever og af skade bliver man klog men sjældent rig så jeg leder efter en ny converter.

Er der en speciel grund til at du ikke låser converteren når du adskiller motor/gearkasse?
René
Fik skrevet samtidig med dig,converteren skal hænges FORSIGTIGT på gearkassen og drejes til den er helt og aldeles på plads 2 klik,på motoren monteres nogle styr så gearkasse og motor kan samles uden at vride og mase som med en mekanisk kobling,under hele operationen skal du nemt kunne dreje converteren,vrik og mas er næsten lig med en død converter.
René
dette er som jeg før har skrevet den første gang jeg har arbejdet med automatgearkasse så jeg har begået en del fejl som jeg må bøde for nu. :-(

Jeg tror du skal lade en, der har prøvet at rode med aut.gear før, kigge på sagen.
Det er i hvert fald ikke til at stille en diagnose ud fra de billeder, du har lagt ind, så det er "småting", der giver problemet.
Et er helt sikkert: det skal være let at sætte converteren på gearkassen.
Se samtidig efter, at akslen på kassen skulle være beskadiget og/eller bukket.

Med venlig hilsen
ktm

tak for hjælpen det vil jeg gøre

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis