giantco sprint 4 takt

hejsa min sprint har fået taget ringen og kun kun 30 km/t!! Hva skal jeg gøre for at få den op på ihvertfald 50km/T, tænkte på en cdi box uden begrænsning? Men aner ikke hva jeg skal ligge mig ud med først, mener altså hvis jeg kan nøjes med og gøre en ting i stedet for flere. Pleace hjælp mig tusinde tak


Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
hejsa min sprint har fået taget ringen og kun kun... Vis hele indlægget
110 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den kan godt starte selvom chokeren er defekt.

Du kunne jo tage chokeren af og teste den ved at forbinde dens ledning direkte på batteriet.
Så skulle du gerne kunne mærke at den bliver varm og spidsen bevæger sig cirka 6 mm ud langsomt i løbet af måske 2-3 miinutter.
Ligesom i den her video som går 10 gange så hurtig :
http://www.youtube.com/watch?v=RhVK-u-LyjA

Du kan også se det her :
http://www.youtube.com/watch?v=z23hlj6CQH0
nej undskyld den virker!! Men tænket måske det kunne være noget med kablerne ned til den, at den ikk får den strøm den skal have eller noget! Kan man måle på dem på nogen måde kablerne og hva skal målingen være

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Hvis motoren kan køre så kan du tage chokeren ud og jolde den sat til scooterens stik fra kold af også lade motoren køre også se om spidsen går ud som før. Den går vare langspmmere ud når den sidder i sccppteren end bår du forvinder direkte til batteri så der går nok 5 minutter gør den går gelt ud spidsen.
Du kan eventuelt holde en fimger for hullet hvor chokeren sad og skrue ned for tomgangen hvis den køre for hurtigt.
Så er det prøvet det hele virker som det skal, er der ellers noget jeg kan gå efter på den møg kværn
opsumering: Den starte og køre med har ingen træk og alle begrænsninger og taget så vidt jer er bekendt med og den køre kun 25 kmt og har som sagt ingen træk.

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Annonce
Måske er cylinder og stempel ringe var slidte.
Hvor mange kilometer har den kørt ?
Har du haft checket ruller, kilerem og kobling ?
der er god kompotion og har ca kørt 5500km rullerne er brugt men ikke slidte kilrem fejler ikk noget og kobling føles normal.men ved ikke rigtig hvordan jeg tjekker den

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Hvad justerede du egentligt ventilerne til ?
Du checker koblingen ved at skille den ad og måle belægningstykkelsen og bare kigge om der er nogen som ser forkert ud. Måske slibe en lille smule på belægningen hvis den ser glat ud.
Du kunne også købe en ny kilerem og standard ruller bare for at gøre et eller andet.
Check om der er noget i vejen med koblingsfjedrene og remskiverne.
Skrevet af scootergrisen på 09 mar 2011 20:53
Den kan godt starte selvom chokeren er defekt.

Du kunne jo tage chokeren af og teste den ved at forbinde dens ledning direkte på batteriet.
Så skulle du gerne kunne mærke at den bliver varm og spidsen bevæger sig cirka 6 mm ud langsomt i løbet af måske 2-3 miinutter.
Ligesom i den her video som går 10 gange så hurtig :
http://www.youtube.com/watch?v=RhVK-u-LyjA

Du kan også se det her :
http://www.youtube.com/watch?v=z23hlj6CQH0


hmmmm
først 0,10 bagefter 0,08 og 0,06 skal jeg så splitte motoren ad for og tjekke koblingen det der med kilremmen tror jeg sku ikke på ser fint ud jo. rullerne ved snart ikke tror mere det er noget benzin eller eletrisk
der volder mig problemer

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Der er yderligere 40 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis