giantco sprint 4 takt

hejsa min sprint har fået taget ringen og kun kun 30 km/t!! Hva skal jeg gøre for at få den op på ihvertfald 50km/T, tænkte på en cdi box uden begrænsning? Men aner ikke hva jeg skal ligge mig ud med først, mener altså hvis jeg kan nøjes med og gøre en ting i stedet for flere. Pleace hjælp mig tusinde tak


Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
hejsa min sprint har fået taget ringen og kun kun... Vis hele indlægget
110 svar
 Følg tråden
Der er 100 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
okay jeg sov med blindrør på 4takt.!

men er ventilerne i topstykket justert.
det giver også indflydelse på ydelse.

hvis motoren "klabre" i tomgangen.
så det det ventiler. det gør det.
så skal det justeres.!
jep ... :-)
Så til andre der har en sprint eller 4-takter der ikke forstår hvorfor trækker som den burde..

Som det nævnes og jeg desværre glemte jeg at skrive at vist indsugnings og udstødnings ventilerne ikke åbner og lukker når de skal kan motoren ikke udnytte sine HK korrekt og derfor trækker anderledes når motoren er kold og varm. Det siges at fabrikken har meldt ud at ventilerne på sprinten helst skal stå på 0.08 og ikke 0.01 som de er fra samle båndet..

Desværre har jeg hørt efter indlægget at TH for flere år siden ikke solgte 0.08 blade og derfor ikke uddelte 0.08 blade på værkstederne .. for et par dage siden bad jeg for sjov om et sæt søger blade specielt til sprinten og måtte konstatere at de stadig ikke solgte søger blade sæt med 0.08 blade ..  så der er måske noget om det...
Jeg har lavet det samme med min giantco sprint og den kører ca. 60 km.
Har købt en ubegrænset cdi box og kører nu ca. 80 efetr speedometeret .
Jeg købte den på ebay til 330 kr med fragt..
http://viewitem.eim.ebay.dk/TuningCDI-fr-Open-Concept-Giantco-VenusSprintAthenaDolphin--SONDERPREIS/160777979323/item?transId=736616059006
Har sat en 94 hoveddyse i ..
har bøvl med min kaburator nogle ideer
den kan ikke starte
Skrevet af ian666 på 25 feb 2011 17:39
så man ikke rigtigt lægger mærke til den


kom med ideer min knallert kan ikke starte det er noget med kaburatoren og gasnålen
hvi det er en standard karbu og nål tjek at ringen på nålen sidder i det yderste hak ellers rens

hjælp har en gl sprint som ikke vil kører som politiet siger den skal det vil sige ca 50 på rullefelt den skulle være lovlig det er sku træls med de skide bøder er her nogen der kan hjælpe mvh Jan


Jan Pedersen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis