PARTY TØMMERFLÅDE

Hej Hej,

Jeg skal i gang med en tømmerflåde! Ha læst de tidligere forums, men tænkte lige jeg ville starte en ny.

Tømmerflåden skal bruges til sommer vi alle vennerne kan chille ud på vandet. Lig med nogle øl og grille lidt derude og så bade.
Jeg vil først og fremmest høre om nogle regler. Må tømmerflåden godt ligge ned ved vandet? Altså uden en form for tilladelser? Må der komme en mindre motor på? Og kan der komme sådan en på?

Tømmerflåden skal ca være 4x5 meter. Og der skal muligvis være en bænk, grill og andre små ting. Den skal også kunne bære +10 personer. 
Hvor mange liters tønder skal jeg bruge? For at den kan ligge MEGET stabilt og tæt på vand?

Jeg vil lave nogle tegninger når jeg er klar til det.

Regnede meget med et svar fra Dr_Lynn!

 

Hej Hej, Jeg skal i gang med en tømmerflåde! Ha... Vis hele indlægget
187 svar
 Følg tråden
Der er 120 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det skal du faktisk have lov til ved den lokale strandfoged, ellers er der riciko for at den bliver fjernet og regningen for oprydningen får du.
Nej det ved jeg godt, jeg har selv boet på Langeland og haft hus på Bellvue i Rudkøbing.
Politi: Mellem kl. 8.00 og 16.00 er de der og efter kl. 16.00 til kl. 08,00, nul Politi på øen ud over den lokale Serif
Der havde den holdning dengang, at det var helt iorden at køre bil uden kørekort på hele øen, men kørte du over broen så smækkede fælden.
Hahaha hvor er du henne af nu så? Men den med kørekort den har jeg sku ik hørt før Jeg blev stoppet, på broen

 

Nå. Har fundet ud af at tønderne skal bindes fast med fortøjningsreb. Aldi har på tilbud på det denne uge vi kommer ind i. Det skulle være meget slid stærkt. Det er udført i 100% PP Danline og er UV bestandigt.
Håndværkeren jeg vil gerne vide om du har tænkt dig at tegne flåden med paller? eller uden paller? for hvis det er uden paller skal det være reglar 45x120mm som den skal bygges op i. Jem og fix har dem på tilbud til 17kr pr meter. hvis du vil tegne den med paller skal jeg bruge 45x95 mm de koster 13 kr pr m.

 

Det er uden paller, udført på en sikker og enkel måde der kan holde til unge meneskers påhit
okay. Sikker på det ikke bliver for dyrt så?
husk størrelsen

 

Håndværkeren problemet er at tilbuddene kun gælder den her uge her. Så jeg skal have det købt jo.

 

Du kan være sikker på at der nok skal komme et tilsvarende tilbud lidt længere henne på foråret. Men du gør intet galt i at købe 60 m. af dem til 13,00 kr. pr. m.
Der er yderligere 57 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også