Her kan man da klart sige at pris og kvalitet hænger lidt sammen.
Det er faktisk også hovedsageligt forfra her desværre.
Der er ikke meget værd der kan bygges videre på.
Ingen vindkryds er monteret endnu, vindbåndene fra fundamantet kan i jo se på billeder hvor ender henne, hele den ene gavl monteret med 20 x 50 vinkler, spær på bagsiden over "carport" endda kun skråsømmet, utroligt at spærene er blevet stående så længe uden problemer inden de fik lagt dem smule tegl op.
Tegl når ikke helt ud til
tagrender, som de ikke vidste fordi det nåede de ikke lige inden de begyndte at lægge tegl.
Vindplader er der intet af, og heldigvis for så er der da mindre der skal skiftes pga. fugt alt den vand der er trukket ind efterhånden, også selvom de har "dækket" af med
undertag, alle facader bærer synligt tegl af frostskader, og dette nye hus er efter min vurdering helt ødelagt nu.
Men til 130,- i timen havde de håndværkere heller ikke råd til forsikringer ikke engang en produkt/ansvar forsikring havde de, så der er heller ikke noget at hente der, og da det ene firma er under konkurs behandling nu, så er der sikkert heller ikke noget at hente i konkursboet.
Jeg var helt målløs over hvor slemt det faktisk stod til, og vidste faktisk ikke hvor jeg skulle begynde, mit kamera løb desværre tør for strøm, så nåede ikke flere billeder, men tro mig der var meget mere, end det jeg lige fik billeder af denne gang.
Men en til er helt sikkert, det var ikke en
tagtømrer du hyrede ind til denne opgave, havde jeg brugt samme tid som de gjorde, havde jeg sikkert kunne nå at lave taget helt færdig og så det var i orden.
Men nu arbejder undertegnet jo heller ikke for de
timepriser...