Tråden er låst

Gulvafslibning - gør det selv eller hyr?

Hej,

Jeg har arbejdet med lakker i noget tid, og nu står jeg og overvejer at få afslebet, men er i tvivl om det er muligt at gøre det selv. Det er ca. 50 kvm og tror ikke det har været slebet siden det blev lagt i 1880. Jeg ønsker ydermere en såkaldt usynlig RoyalMat lak fra Berger-Seidle, men kan ikke finde den nogen steder for private, men har hørt at nogle gulvafslibere kan købe den.

Jeg vil meget gerne have den lak i 3 lag, da den er ridsefast, stærkere end skibslak og har en længere levetid end selv skibslak, men problemet er at jeg ikke kan skaffe den, jeg kan kun få noget Bona Traffic, som er den næstbedste, men det skulle være ca. halvt så godt som Berger-Seidle RoyalMat. Derfor jeg er meget interesseret i at få RoyalMat!!

MEN jeg kan ikke skaffe den. Burde jeg så bestille et firma som kan lægge lak på og så slibe det selv, eller et det billigere alt i alt at lade dem slibe og lakere samtidigt?

P.s. et hyggeligt sted det her :-)

Mvh

Jens
Hej, Jeg har arbejdet med lakker i noget tid, og... Vis hele indlægget
60 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skal vi være enig om at hvis man kan kan køre plæneklipper så kan man osse køre gulvslibemaskine.


hahahahahaha

Den var nu meget god


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nej. Men vi kan være enige om at hvis man kan køre barnevogn så kan man osse lære konen at køre plæneklipper.


Noooooooooooooooooooooooooot! Hahahahaha


Den fedeste sammenligning jeg længe har hørt om, og så er du fræk og få konen med ind, genialt! RH og hpox i er sgu fantastiske

Rød grød med flæb er mit kald!

Det da vist en røver med det lak haha... sku lidt pudsigt at alle de lange svar kommer fra nyoprettede bruger, sjovt nok alle sammen med postnummer 2000/2100

Men måske jeg tager fejl, så underskylder jeg for off topic

/Linding

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Skrevet af linding85 på 16 jan 2011 23:31
Det da vist en røver med det lak haha... sku lidt pudsigt at alle de lange svar kommer fra nyoprettede bruger, sjovt nok alle sammen med postnummer 2000/2100

Men måske jeg tager fejl, så underskylder jeg for off topic

/Linding

Hvad er det du prøver at sige ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Sjovt ham JensHansen22 kan blive ved med at have 10 indlæg ?

(Gad vide hvad AllanE & JørgenE har med denne sag at gøre?, er der tale om et "software" hul eller en klam intern aftale ?)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nemlig ja.
Når man ikke kan argumenterer for sine synspunkter så kan man jo altid forsøge at mistænkeliggøre modparten.
Og det er nærmest forbryderisk at bo i postnummerområde 2000 - 3000 og omegn. Der bor jo alle banditterne.
For mit eget vedkommende har antallet af noteredeindlæg heller ikke ændret sig synderlig den sidste tis.
Og det er jo i aller højeste grad mistænkeligt, ja nærmest fornærmeligt.
Jeg vil straks beskylde en sagesløs spørger for den svinestreg.
Det er da vist rimelig åbenlyst det jeg prøver at sige? 1 mand, 3 brugere Men jeg kan selvfølgelig tage så grueligt fejl...

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Skrevet af hpox på 17 jan 2011 00:08
Nemlig ja.
Når man ikke kan argumenterer for sine synspunkter så kan man jo altid forsøge at mistænkeliggøre modparten.
Og det er nærmest forbryderisk at bo i postnummerområde 2000 - 3000 og omegn. Der bor jo alle banditterne.
For mit eget vedkommende har antallet af noteredeindlæg heller ikke ændret sig synderlig den sidste tis.
Og det er jo i aller højeste grad mistænkeligt, ja nærmest fornærmeligt.
Jeg vil straks beskylde en sagesløs spørger for den svinestreg.
hpox : du er squtte for kvik..

det er så åbenlyst det der sker jo

(og nej lad være med at spørg kan du ikke selv se det så få en hjerne..)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
@ mkh
Der var den igen.
Du kan ikke argumentere for dine synspunkter. Overhovedet.

En kommentar til min ringe hjernekapacitet er naturligvis altid velkommen.
Men den skavank har de fleste andre jo opserveret for længst.
Så ikke en særlig original konstatering.

Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også