1. sals bygge tilladelse hjemme.. :o)

Jamen jeg vil squ bare lige skrive det for hold kæft det er dejligt at have papir på det komunne manden lover en   Og til info så kan jeg sige at det bliver Koluda byg der står for projektet (nyt tag + spær) så der skal nok blive lagt billeder ind .  Spørgsmålet er om der alligevel bliver plads nok med denne udvidelse. Får kun 207 m2 plus 88 m2 kælder
God weekend

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jamen jeg vil squ bare lige skrive det for hold... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser squ da godt ud Réne at der er kommet med tegl på hytten.

Så håber jeg vejret er lidt bedre i morgen, men det siger DMI jo og de tager da aldrig fejl..

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Skrevet af ktm på 21 dec 2010 05:53
God arbejdslyst. Vejrudsigten ser da rigtig god ud, årstiden taget i betragtning.
Problemet bliver vel snarere at finde huset pga sne!

Jo tak, huset fandt vi heldigvis nemt, det var dog sværere at finde teglene under alt den sne, de blev gravet frem mandag og dækket til igen mandag aften pga. nyt kraftigt snevejr, så må man nok erkende at man bliver en smule træt af alt dette snevejr.

Det var en rigtig kold omgang denne tur til Sønderborg, faktisk så koldt at man uden handsker på frøs fast i stilladset, og teglene, men heldigvis fik vi lagt så meget af teglene at stilladset kunne tages ned foran hovedøren, så Mads og familien nemmere kan komme ind og ud af huset her i julen...

Det var godt nok også utroligt så meget is der lå på nordsiden, selv med gasbrænderen var det nærmest umuligt at få bugt med, da det bare frøs til is igen på vej ned af taget.

Der er friske billeder her på nedenstående link...

Ny tagetage hos Mads i Sønderborg...

Heldigvis var turen hjem onsdag aften ikke så slem som forventet, tog kun ca. 5 timer, og var mest pga. køen på fyn, men her på sjælland var vejene lukket godt til med sne.

Så startede torsdag morgen med at skulle rydde sne, for at finde ud af at min staldkat ikke ville køre, det havde frosset så meget herovre at dieselen havde udskilt parafin, og dermed lukket alle brændstof filtrene til, så kostede lige et service af Hørve maskinehandel, som gav et råd om at blande petrolium i dieselen for at undgå at dette sker igen.
Til lykke til begge parter med at huset blev lukket nogenlunde.
Flot at vinduespartiet også kom i!

Det ligner helt bestemt ikke noget, jeg har behov for at deltage i!
Jeg synes at vinter og kulde er noget opreklameret fis!
Lad julefreden sænke sig over Jer!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 24 dec 2010 14:56
Til lykke til begge parter med at huset blev lukket nogenlunde.
Flot at vinduespartiet også kom i!

Det ligner helt bestemt ikke noget, jeg har behov for at deltage i!
Tak for det... Og det er helt klart Réne der skal have en tak.. 

Syntes nu også det var flot og vi er rigtig glade for at teglene kom på, for så kommer vandet da rigtigt af igen når sneen smelter  (når det engang sker.. Suk..)

Og Réne, I har høstet stor respekt for naboerne og dem jeg kender for at I "skøjtede" rundt oppe på de lægter... Godt gået

Som jeg ringede og sagde. Tak for julegaven.. Manglede bare en sløjfe

Og KTM... Hvis du skulle ombestemme dig må du gerne deltage

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Det blev sku lidt sent i går kom først hjem kl.3 i nat, men her er billederne...

Ny tagetage i sønderborg

Sjovt nok så begyndte det faktisk at sne kort efter vi landende nede hos Mads, det slipper vi åbenbart ikke helt for når vi er dernede....
Hvad er den af, troede i forlængst var blevet færdige, hvad driver i dagene af med
Nu er vi kun i Sønderborg engang imellem desværre, sidste gang for 2 uger siden og kun et par dage af gangen, vejret har ikke lige været optimalt, også manglende vi bla. nogle start/slut rygsten som vi stadig gør, så manglende lige det sidste dernede.
Bare lige et spørgsmål af nysgerrighed - er det normalt at afslutte enden af en limtræsbjælke ud igennem gavlen sådan som i har gjort det her eller er det meningen at den skal inddækkes med noget senere?

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Den skal lukkes af i toppen og enden med zink.
Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis