1. sals bygge tilladelse hjemme.. :o)

Jamen jeg vil squ bare lige skrive det for hold kæft det er dejligt at have papir på det komunne manden lover en   Og til info så kan jeg sige at det bliver Koluda byg der står for projektet (nyt tag + spær) så der skal nok blive lagt billeder ind .  Spørgsmålet er om der alligevel bliver plads nok med denne udvidelse. Får kun 207 m2 plus 88 m2 kælder
God weekend

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jamen jeg vil squ bare lige skrive det for hold... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af MLU på 09 feb 2011 20:14

Jo taget holdt.
Bare man ikke skal ud og samle taget op så er jeg glad

Og må sige at selvom der stadig mangler en del isolering så "piver" det slet ikke i huset som det altid har gjort. Den er squ blevet tæt den gamle hytte

Uden at virker alt for selv glad.... må jeg jo sige selvfølgelig holdt taget... he he

Og er glad for i kan mærke en væsentligt forskel, selvom det kun er taget vi har lavet, vi har også forsøgte at få stoppet trækket så godt som muligt i samme forbindelse.

Når den sidste facade isolering kommer på plads, så bliver det et helt super tæt og isoleret hus i har jer...

Skrevet af ktm på 09 feb 2011 20:41
Godt at høre, at denne René kan sit kram!!

Forrummet har ikke en stor nok smiley, så må lige smide en selv...

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af MLU på 09 feb 2011 20:14

Jo taget holdt men det gjorde flammen i brændeovnen ikke   Hold kæft det slog ned, selv med fult blus på (skuffen ude) var der kraft nok på vinden til at puste den ud, men det kan jeg leve med. Bare man ikke skal ud og samle taget op så er jeg glad

Og må sige at selvom der stadig mangler en del isolering så "piver" det slet ikke i huset som det altid har gjort. Den er squ blevet tæt den gamle hytte
Nu er det jo en stål skorsten du har, så at lægge et halv rør over holder nok kun til næste blæsevejr, så dratter det ned. Du skal have røret forlænget så det rager mindst en meter over tagryggen, så er det slut med nedslag, til gengæld er du så nok nød til at få et spjæld i det nederste rør ved ovnen.

Skrevet af Håndværkeren på 09 feb 2011 22:12

Har godt set den anden tråd omkring kloak rør over men nej ikke en løsning jeg kan bruge her   Tænkte på om en af disse "snurre toppe" ville have effekt??

Og ja eller er løsningen at forhøje skorstenen, baduner på og rense lem i, men det venter jeg med. Skal først se til sidst hvor meget varme behov vi har brug for når hytten er færdig isoleret og solvarmen er sat til.

Annonce
Skrevet af Koludabyg på 09 feb 2011 21:39

Forrummet har ikke en stor nok smiley, så må lige smide en selv...

Ha ha ha 

Ja humor det har du squ...

Skrevet af Koludabyg på 09 feb 2011 21:35

Når den sidste facade isolering kommer på plads, så bliver det et helt super tæt og isoleret hus i har jer...

Det regner jeg også med vi får. På et eller andet tidspunkt i hvert fald

Men jo det hjalp meget i fik stoppet isolerigen rigtigt på plads hen over vinduet. Sådan er det jo at overtage et hus fra en GDS'er 

Skrevet af Chr. på 09 feb 2011 20:51
Det er en nydelig hytte du har fået der.
Til lykke med den.

Chr.

Takker

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også