1. sals bygge tilladelse hjemme.. :o)

Jamen jeg vil squ bare lige skrive det for hold kæft det er dejligt at have papir på det komunne manden lover en   Og til info så kan jeg sige at det bliver Koluda byg der står for projektet (nyt tag + spær) så der skal nok blive lagt billeder ind .  Spørgsmålet er om der alligevel bliver plads nok med denne udvidelse. Får kun 207 m2 plus 88 m2 kælder
God weekend

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jamen jeg vil squ bare lige skrive det for hold... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 26 jan 2011 17:14
Hvad er den af, troede i forlængst var blevet færdige, hvad driver i dagene af med

He he.. Ja altså driver den af gør de ikke når de er her

Og ikke helt færdige endnu, men tæt på..

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Skrevet af Koludabyg på 26 jan 2011 12:27
Det blev sku lidt sent i går kom først hjem kl.3 i nat, men her er billederne...

Ny tagetage i sønderborg

Sjovt nok så begyndte det faktisk at sne kort efter vi landende nede hos Mads, det slipper vi åbenbart ikke helt for når vi er dernede....

Næ ved heller ikke hvorfor det absolut skal sne hver gang i kommer.     

Men det "store" snevejr kom faktisk onsdag så godt i var her tirsdag 

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Skrevet af Koludabyg på 26 jan 2011 23:44
Den skal lukkes af i toppen og enden med zink.

Ja eller som hpox har foreslået andre. Blad guld  

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Det var satme da noget af en omgang Det ser rigtig godt ud og klæder huset synes jeg, men hold da kæft noget lorte vejr i har haft jer! :/ Den store flade i taget er det til sol celler eller? I må lige huske smide nogle billeder op når det er helt færdigt...

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Skrevet af linding85 på 31 jan 2011 22:45
Det var satme da noget af en omgang Det ser rigtig godt ud og klæder huset synes jeg, men hold da kæft noget lorte vejr i har haft jer! :/ Den store flade i taget er det til sol celler eller? I må lige huske smide nogle billeder op når det er helt færdigt...

Ja vejret er ikke det bedste og lige nu stormer det af helvedes til men intet røget af endnu og ingen vand kommet ind  

Den store flade er til solvarme (vand båren) da retningen ikke er stik syd og derfor er sol celler for dyre kontra udbytte.

Men ja stor omgang og lidt større end forventet men bliver det ikke altid det.

Og billeder skal jeg nok ligge ind men så hurtigt kommer det ikke til at gå

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Skrevet af linding85 på 31 jan 2011 22:45
Det var satme da noget af en omgang Det ser rigtig godt ud og klæder huset synes jeg, men hold da kæft noget lorte vejr i har haft jer! :/

Jep, huset har fået et godt løft efter gavlene er blevet beklædt også.

Ja, vejret var vi sku ikke for heldige med.

Uanset hvornår vi har været dernede, har den enten været pisse koldt, sneet så man ikke kunne se mere end et par meter foran sig, eller styrt regnet ned et par af dagene.

Men sådan er det jo med det Danske vejr, så det må man bare komme igennem.
Nu må vi så håbe at taget stadig er der med den storm vi har her nede her til aften, min store jolle der lå ude på græsset på et par tømmerstokke med bunden i vejret, har stormen lige løftet op og smidt om på den anden side. Og det er en tung jolle så der er tryk på.
Skrevet af Håndværkeren på 04 feb 2011 21:43
Nu må vi så håbe at taget stadig er der med den storm vi har her nede her til aften, min store jolle der lå ude på græsset på et par tømmerstokke med bunden i vejret, har stormen lige løftet op og smidt om på den anden side. Og det er en tung jolle så der er tryk på.

Jo taget holdt men det gjorde flammen i brændeovnen ikke   Hold kæft det slog ned, selv med fult blus på (skuffen ude) var der kraft nok på vinden til at puste den ud, men det kan jeg leve med. Bare man ikke skal ud og samle taget op så er jeg glad

Og må sige at selvom der stadig mangler en del isolering så "piver" det slet ikke i huset som det altid har gjort. Den er squ blevet tæt den gamle hytte

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Godt at høre, at denne René kan sit kram!!
Du må lægge et flækket kloakrør, på tværs for vinden, over din skorsten, så ikke vinden kan slå ned.

Med venlig hilsen
ktm

 

Det er en nydelig hytte du har fået der.
Til lykke med den.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis