1. sals bygge tilladelse hjemme.. :o)

Jamen jeg vil squ bare lige skrive det for hold kæft det er dejligt at have papir på det komunne manden lover en   Og til info så kan jeg sige at det bliver Koluda byg der står for projektet (nyt tag + spær) så der skal nok blive lagt billeder ind .  Spørgsmålet er om der alligevel bliver plads nok med denne udvidelse. Får kun 207 m2 plus 88 m2 kælder
God weekend

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jamen jeg vil squ bare lige skrive det for hold... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, vejret har lige taget en vending i forhold til i sidste uge, eller starten på denne uge.

Kan godt forestille mig der har været en kold fornemmelse, men det varmer i den sidste ende...

Ja, det bliver godt når først teglene er delt ud på taget også, så i kan få at se hvordan det kommer til at se ud, man får kun et lille indtryk af det, når teglene står i pakker på taget.

Tror jeres naboer er glade for lidt ro igen, i hvert fald her om aftenen, heldigvis har de alle indtil nu være venlige og forstående overfor de lange arbejdsdage, så mon ikke det går med et par dage til.

De naboer vi har snakket med har været forstående.. Så et par aftener til skader vist ikke det helt store   Og ja det bliver dejligt at se.

Nu larmer vi heller ikke så meget mere om aftenen, det mest larmende med save og sømpistoler er heldigvis overstået nu.

Det meste af skære arbejde vil blive lavet om dagen, også kan vi jo lave det indvendige om aftenen, hvor det ikke larmer så meget.

Ja, vi ser også selv frem til at komme til at lægge teglene nu de er kraner op, var en hård omgang i det vejr nemlig, men blev godt nok gennemblødt og med den vind var det en kold fornøjelse.

Det lyder så også godt at det ikke larmer så meget mere om aftenen.. Bliver resten af familien glade for

Ja jeg misundede jer squ ikke da i løb rundt deroppe..    Men det kunne være værrere.. Det ku ha sneet

Der er vel egentlig ikke så langt tid igen før projektet er overstået??

Skrevet af MLU på 20 nov 2010 16:36
Det lyder så også godt at det ikke larmer så meget mere om aftenen.. Bliver resten af familien glade for
Ja, en sømpistol kan jo godt holde en vågen, hvis det skyder et par gange i minuttet.

Ja jeg misundede jer squ ikke da i løb rundt deroppe..    Men det kunne være værrere.. Det ku ha sneet

Sne er faktisk bedre, det bliver man ikke så våd af som regnvejr, sne i frostvejr bliver man feks. ikke våd af.

Der er vel egentlig ikke så langt tid igen før projektet er overstået??
Nej, teglene skal lægges på taget, dette klare mig og Jan mens fodfolkene isolere og forskaller indvendige, så skal stern, vindskeder og tagrender op.

Så laver vi gavlene og underbrædderne, også er i igen fri for os indtil at det store parti dukker op, så kommer vi lige en enkelt dag og montere det og terrasse døren når de dukker op.

Så 2 ture mere ned til jer, så skulle vi være færdige, med mindre vejret er helt umuligt når vi er der, men der skal meget til som du sikkert har fundet ud af, der er jo ikke meget ved at kører så langt hjemmefra, også ikke kunne lave noget...
Annonce
Hmm.. Det er jo bestemt ikke lang tid igen    Så håber jeg nu også på godt vejr de dage i her og kan godt forstå man vil lave noget når man har kørt så langt for det.

Så sne vejr er bedre???    Jo kan da godt se at en rask lille sne bolds kamp på et tag øger spændingen i livet men bedre arbejds vilkår okay.. 

Forresten. Noget helt andet. Har du stadig PG XS serien liggende for har nemlig et mellemstykke til de forstærkere. God snak den aften

Ja, det er faktisk bedre for os fordi vi ikke blive lige så våde, i regnvejr bliver tegl og alt jo hurtigt fyldt med vand.

Der kommer ikke så mange mm målt i vand ved snevejr i forhold til ved regnvejr, så for os er snevejr altid bedre end regnvejr.

Selvfølgelig bliver der mere glat på stilladset i snevejr, men det ser heldigvis ud til at vi slipper for dette, i i hvert fald med det de lover af vejr lige pt.

Regner med at køre til Karise i morgen og benytte mig at tørvejret til at få lavet skotrender samt lukket taget færdig her i morgen, så har vi kun 1 eller 2 dage arbejde tilbage dernede indtil mureren er færdig, så det kan godt være vi kommer ned til dig i næste uge alligevel, hvis alt flasker sig med i morgen og mandagen.

Nej, har XS liggende men har PG ZX 500 , PG ZX 475 og en PG ZPA 0.5 liggende

Ja, det var en hyggelig snak.

Vidst ikke at du også havde en fortid med car hifi også.
Jo har satme rodet meget med det, til stor fornøjelse (og mindre fornøjelse for damen )
Har også rodet meget med anlæg før det så jeg kan snakke timevis omkring det..

Okay så ZX har du.. Så er det lige meget med et forbindelses led til XS.. Prøver at sælge det på DBA... Fik solgt det sidste anlæg forresten.. Snøft

Okay, det røg vel ikke alt for billigt ?

Hvad med auto hifi forummet ?
Kan være det giver en bedre pris der...
Jo det røg squ nok for billigt men jeg ville nu af med det og når der kun ringer 2 - 3 stykker så har man jo ikke mulighed for at vælge og vrage

Men nu er det slut med Car-fi... Indtil børnene er fløjet fra reden og så kan man bygge en ny bil

Der er yderligere 28 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også