Nordan 21 med fremskudt styrehus

Hej alle, Jeg har købt en herlig lille båd Nordan 21 som billederne viser, og jeg er begyndt at renovere denne. Har fjernet det gamle dæk og styrehus som var råddent og utæt og skal skiftes. Kan jeg bruge alm 22 mm Silvan krydsfiner som bliver bekklæde med glasfiber ?? Skal styrehus (bestilt hos Limbo både) sættes på dækket eller skal dækket bygges op omkring styrehus?? Er helt ny i bådrenovering så jeg er taknemmelig for alle gode råd som jeg får. Mange hilsener Niels

Venlige hilsener

Niels 

Hej alle, Jeg har købt en herlig lille båd Nordan... Vis hele indlægget
42 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har skrevet til Limbo om et tilbud på et styrehus. Men de har ikke svaret tilbage. Kunne du evt sende mig nogen mål på det styrehus du har bestilt. Og hvad du skal give for det. Min mail er [email protected]

Vis jeg selv skal bygge styrehuset kommer båden til at se sådan ud.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
Hej, iflg. mine oplysninger kan limbo levere i 2 størrelse henholdsvis en lille styrehus B 80 l 100 H 190 og et større 115 x 155 x 180 og det store koster 18.000 + moms

Venlige hilsener

Niels 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Mange tak.. Jeg er selv igang med nøgatigt samme projekt på en LM21. Med selvlænsende dørk og nyt styrehus. Det ville nemlig spare mig for en den bøvl med et færdigt styrehus.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
hvis du er interesseret kan jeg sende dig billeder når det bestilte styrehus kommer fra Limbo, det skulle være omkring medio August

Venlige hilsener

Niels 

Det var noget af en pris du skal give jeg har selv støbt nyt styrehus og det står mig ikke i 3000 ligefrem grimt er det ikke og ligner det på det billede der er her i tråden jeg prøver om jeg kan finde ud af og lægge et billede ind

Pinballs

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Næh det må jeg sige, det ser rigtig flot ud.
Jeg har bare aldrig arbejdet i glasfiber før, så jeg tør endnu ikke kaste mig over sådan et projekt.
Så jeg må ty til lommerne.
Tak for dit svar

Venlige hilsener

Niels 

Det har jeg heller ikke kastede mig bare ud i det

Pinballs

JA LYNÆS der er mange der bruger spåndplader spesiel amerikaner og australier men det er det de holder heller ikke ret længe i genmensnittet omkring 4-5 år hvis mand er heldig
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Hej mange tak for tilbudet. Jeg har skret til Limbo 2 gange mere og har stadig ikke fået noget svar. Så jeg er gået i gang med at bygge det om i støbefiner Som jeg så maler i stedet for at rode med glasfiberen selv. Har ikke helt mod på det. Jeg har set så mange projekter der ser uheldige ud. Det skrider også lidt hurtigere frem af. Og jeg har lavet et godt stort styrhus til 2 personer på min LM.

Men vis du er frisk på det. Så kunne vi da løbende smide billederne her ind så kan man søge lidt inspiration i hinandens projekter. De minder jo meget om hinanden.

<p>Fantasi er vigtigere end viden.</p>
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også