Hej alle
Jeg er da ked af hvis jeg har bragt forvirring in i mit indlæg, så her får I så en forklaring.
Har selv udskiftet topstykke og ventiler (sammen med en gammel mekk), reservedele købt hos Marstal kr. 8.200,- Rep og servicering af defekt karburator udført hos Marstal Kr. 2.100,- servicering af magnet udført hos Marstal Kr. 800,- Dertil skal så lægges omkostningen for udskiftning af komplet nyt forkædesystem og nye stempelringe plus div. småting Kr. 10.700,- udført hos Marstal. Dertil skal lægges fragt Kr. 2.400,- så alt i alt er min motor gået hend og blevet en dyr sag, men hvad gør man ikke fopr at få lov til at sejle med en "gammel" Marstaller (tøf-tøf-tøf).
Håber at forvirringen er bragt ud af verden. Jeg har lært en masse om hvorledes en motor kan opføre sig, og hvad der evt. kan være galt. I har bla. bidraget til at belyse en del af problemerne og ikke mindst hvorledes man kan afhjælpe dem.
Til "lynæs", hvor køber man en kopression tæster, og hvad koster den (er blevet lidt nærrig nu)
Venlig hilsen aaris