Min lille cnc overfræser.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det med at ligge ting ind på siden.

Når men her prøver jeg.

Jeg har lavet mit cnc bord som er kommet til at se sådan ud.

Det er lavet i 3*3 og 5*5 rør.

Her kan i se min over dele som er lavet af 10mm og 15mm alu plade

Her kan i se min Aksel som det hele køre på med Lineær Kuglelejer.

Min cnc kort som i kan se her har jeg købt i kina og mine stepmotor fra rs danmark

Nu kom der lidt på men skal nok komme med mere snart.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det... Vis hele indlægget
234 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nye motorer weee.

Er der nogen der kan hjælpe mig før brugte jeg den her type motor http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/07e2/0900766b807e289f.pdf nu har jeg så købt http://www.slidesandballscrews.com/pdf/steppermotors/SY60STH88-3008BF.pdf som skulle være stærker men er med 8 tråde og det er der jeg bliver bange da jeg har læst her på siden at nogen har brændt sit kort af så hvis der er en der kunne hjælpe mig vil jeg være glad
Jeg har de samme motorer, men hvad hedder driveren / styrekortet du vil bruge til dem?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
http://www.ebay.co.uk/itm/3-Axis-TB6560-Motor-Driver-Stepper-Board-Controller-NEW-/250872630511?pt=UK_BOI_Industrial_Automation_Control_ET&hash=item3a692c8cef
Jeg ville mene at du skulle montere:

-Blå sammen med Rød
-Grøn sammen med Sort

Forbinde:
_A = Blå/hvid
A = Rød/Hvid
_B = Grøn/Hvid
B = Sort/Hvid


Hilsen

Børge

_______________________________________________________

WoodSign dot dk

Skal lige være sikker er det

_A = Blå/hvid
A = Rød/Hvid
_B = Grøn/Hvid
B = Sort/Hvid

som skal i mit kort
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Nu fik jeg så købt 4 meter tandstang er der nogen der køre med det her inden? Er der noget man skal passe på med.
Er der en der kan hjælpe mig med at sætte min y axis op til tandstang modul 1 og 15 tans hjul kan ikke få den til at køre som den skal
Hvis din driver er indstillet til 10 microsteps, så skal du sætte Mach3 til 42.44 steps/unit. Hvis det umiddelbart virker, så giv lige besked, for så skal der nogle flere decimaler på. Alternativt kan du bruge den automatiske funktion til at finde steps/unit som er indbygget i Mach3.

HUSK at bruge punktum istedet for komma når du skal skrive et decimaltal.
hvor kan jeg se om den er sat op til 10 microsteps på y axis
Er det under motor tuning
Der er yderligere 204 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også