Min lille cnc overfræser.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det med at ligge ting ind på siden.

Når men her prøver jeg.

Jeg har lavet mit cnc bord som er kommet til at se sådan ud.

Det er lavet i 3*3 og 5*5 rør.

Her kan i se min over dele som er lavet af 10mm og 15mm alu plade

Her kan i se min Aksel som det hele køre på med Lineær Kuglelejer.

Min cnc kort som i kan se her har jeg købt i kina og mine stepmotor fra rs danmark

Nu kom der lidt på men skal nok komme med mere snart.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det... Vis hele indlægget
234 svar
 Følg tråden
Der er 230 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Går lidt med en ide om at bygge en skab til min pc og driver samt controller men inden jeg går i gang vil jeg da lige høre om der er nogen her inden som har bygget sådan et eller har set nogen bygge et så man kunne få en ide om hvordan jeg skulle lave mit
Er der nogen der kan sige mig om jeg skal sætte mine rail på højkant eller vandret nu når de skal være 2600mm lange
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Forstår ikke helt hvad du mener med længden? Fladen de monteres på skal stadig være ret og plan. Det bedste er at montere dem på et vandret underlag da der på den måde er flere kugler i blokkene til at fordele lasten, men de kan godt monteres på højkant.
de bliver sat vandret som du sige skal lige høre om der er nogen der har prøvet at bore med Aspire 3.0 eller cut2d i alu eller metal kan ikke rigtig finde ud af at få den til at gøre det som den skal med at køre lidt ned og op for at bryde og ned igen min går bare ned hele tiden ikke godt
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også