Min lille cnc overfræser.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det med at ligge ting ind på siden.

Når men her prøver jeg.

Jeg har lavet mit cnc bord som er kommet til at se sådan ud.

Det er lavet i 3*3 og 5*5 rør.

Her kan i se min over dele som er lavet af 10mm og 15mm alu plade

Her kan i se min Aksel som det hele køre på med Lineær Kuglelejer.

Min cnc kort som i kan se her har jeg købt i kina og mine stepmotor fra rs danmark

Nu kom der lidt på men skal nok komme med mere snart.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det... Vis hele indlægget
234 svar
 Følg tråden
Der er 200 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Den måde du lige har skrevet det på bipolar seriel og det og den måde jeg skrev det på er bipolar parallel. Det lyder mærkeligt at det futtede af i serielforbindelse, da det trækker den mindste strøm.

Var det da du brugte 36V strømforsyningen og hvad har du sat strømmen til på kortet?
Ja det var med den nye 36v som ryger langt væk nu¨men det vil sige sådan som jeg lavet det første gang var rigtig så var den sat op som de gammel bare med andre farver er det sådan
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Skrevet af kingwarez på 28 nov 2011 18:35
nej den måde jeg satte det op da det røg var a+=red
a-=blk
yel+blu sammen

b+=wht
b-=grn
org+brn sammen

Så ved jeg ikke hvordan den nye måde skal se ud



Det er helt rigtigt som du har skrevet det her. Grunden til at det røg var pga. din 36V strømforsyning.
Super væk med min 36v og ind med de 24v igen så ryger den i skuffen
Så køre maskine igen wee tak brian
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det er sgu' godt at høre, så er det bare igang med at lave nogle spåner :-)
Er der nogen der ved om man kan få Spændebøsninger i dk til overfræser som kan holde 3mm skaft eller skal man vente de 20 dage for at få dem fra kina
Jeg har helt glemt farve koden på den her motor http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/07e2/0900766b807e289f.pdf er der en der kan hjælpe mig
Jeg har lige bestilt 3mm og 6mm bøsninger til min Metabo OFE 738 hos den lokale Metabo forhandler.. De koster dog ca. 250.- pr. stk !!

 _____________________________

Mvh/

Steffen Olesen

Skrevet af kingwarez på 06 dec 2011 14:59
Jeg har helt glemt farve koden på den her motor http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/07e2/0900766b807e289f.pdf er der en der kan hjælpe mig


I databladet står der da at den ene fase er sort og grøn og den anden fase er rød og blå?
Der er yderligere 24 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også