Min lille cnc overfræser.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det med at ligge ting ind på siden.

Når men her prøver jeg.

Jeg har lavet mit cnc bord som er kommet til at se sådan ud.

Det er lavet i 3*3 og 5*5 rør.

Her kan i se min over dele som er lavet af 10mm og 15mm alu plade

Her kan i se min Aksel som det hele køre på med Lineær Kuglelejer.

Min cnc kort som i kan se her har jeg købt i kina og mine stepmotor fra rs danmark

Nu kom der lidt på men skal nok komme med mere snart.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det... Vis hele indlægget
234 svar
 Følg tråden
Der er 140 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan det godt. Du skal bare bruge én af indgangene på kortet :-)
har et stik med 3 indgange men har også et stik til manual input som er 15 pins tror du jeg kan bruge den til det eller skal det være mit stik med 3 input kunne være smart med mit stik på 15 pin
Er ikke helt med på hvad du mener. Pin #10 #11 #12 #13 og #15 er inputs på dit BOB som kan bruges.
Ja jeg ved godt det er dem man bruger men kan man ikke også bruge den jeg har sat ring om også eller er jeg hel gal på den 
Jeg vil mene du skal bruge det lille hvide stik, input interface.
Annonce
har du sat det op lige som det link som du har sendt til mig
Brian skal lige høre bruger du også en modstand på dit system
Jeg bruger ikke nogen modstand på min, men jeg har en kondensator der sidder parallelt over indgangen. Jeg vil anbefale at du laver det ligesom på diagrammet med modstanden. Det virker ved alle kort.
Jeg bruger ikke nogen modstand på min, men jeg har en kondensator der sidder parallelt over indgangen. Jeg vil anbefale at du laver det ligesom på diagrammet med modstanden. Det virker ved alle kort.
Der er yderligere 84 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også