Min lille cnc overfræser.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det med at ligge ting ind på siden.

Når men her prøver jeg.

Jeg har lavet mit cnc bord som er kommet til at se sådan ud.

Det er lavet i 3*3 og 5*5 rør.

Her kan i se min over dele som er lavet af 10mm og 15mm alu plade

Her kan i se min Aksel som det hele køre på med Lineær Kuglelejer.

Min cnc kort som i kan se her har jeg købt i kina og mine stepmotor fra rs danmark

Nu kom der lidt på men skal nok komme med mere snart.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det... Vis hele indlægget
234 svar
 Følg tråden
Der er 120 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan bare sende mig en mail med add hvor den skal til
Det lyder super!

Men jeg har lidt problemer med at sende PM, eller at finde en mailadresse til dig?
Så skulle der være en PM på vej til dig.
Er der en der kan sige mig hvordan jeg ligger sådan en http://www.ebay.co.uk/itm/1-4-Router-CNC-Engraving-V-Groove-Bit-6mmx-32mm-x60A-/140548871636?pt=UK_Home_Garden_PowerTools_SM&hash=item20b95d95d4 i VCarve Pro 6.0 nogen ting kan jeg men ved ikke om det er nok

sage ny derefter v-bit og 32mm og 60g skal pass depth også med

Pass depth:

V-bit'en går max 4mm ned i emnet pr. gang, indtil hele hullet er udskåret. Jeg har sat flat depth til 2mm. Havde jeg sat den til f.eks. 6mm, ville det kræve at V-bit'en skulle skære ud af to omgange, da dybden er mere end 4mm.

Final pass stepover:

Afstanden mellem rillerne i hullet. 

Clearance pass stepover:

Ligemeget.

Annonce
Ja så kom den dag jeg var bange for min router gik der ild i  nu er den godt nok død
HVAD???

Hvordan det?
Elektrisk overbelastning eller lign?
Ja jeg har heller ikke set det før men lavet en opgave i eg og noget lige at blive færdig da den gik tilbage i 0 kom der squ ild i toppen af maskine godt nok var det en billig en men man får da et chok

Så nu skal jeg ud at købe en ny men har tænkt lidt på den vandkølet som nogen bruger her inden men der er også lavet en på air men ved ikke meget om den
hvad skal man dog købe af router er lidt på bar bund
Hvor slemt er det med den "gamle"? (evt bileder)

Åååh jeg kommer lige til at tænke på, er det "kun" Spindelmotoren du snakker om?
Der er yderligere 104 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også