nostalgisk anker

Stokanker passende for 24-29 fods ældre træbåd sælges 350 kr . Ankeret er one off specialfremstillet. Galvaniseret   Højde 800mm bredde 500mm


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Stokanker passende for 24-29 fods ældre træbåd... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Strøyer. jeg kunne heller ikke lige få initialerne til at stemme, derfor. Ha det godt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Skrevet af lynæs på 17 jan 2010 18:45
Du sku' ha' købt dig en bil, de er hule indeni, så man kan sidde tørt og godt.
Ja når jeg bliver ældre kunne det da godt tænkes at jeg skulle have en svedekiste, især i disse så kolde tider har jeg da overvejet det. Men så skal jeg jo også have styrepap til et sådant monstum, i MC kredse kaldet et Jagttegn.

håndv. nu må du hellere få en båd først, og så er der nok et anker med der, så der er ingen grund til at købe mit, jeg lever sgu lige godt, om det bli'r solgt eller ej.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
nej det er væk for længe siden

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Regnede også med det men ville da lige høre.

Jeg er gået på jagt efter noget i den stil og det er faktisk svært at støve det rigtige anker op når man står og mangler det.

Hilsen Jens
Skrevet af Jeve82 på 09 apr 2012 17:08
Regnede også med det men ville da lige høre.

Jeg er gået på jagt efter noget i den stil og det er faktisk svært at støve det rigtige anker op når man står og mangler det.

Hilsen Jens
Hej Jens.
Så behøver du ikke søge så længe, de har foldbare stokankre hos www.hellers.dk  og til priser som du næsten vil græde af glæde over.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis