nostalgisk anker

Stokanker passende for 24-29 fods ældre træbåd sælges 350 kr . Ankeret er one off specialfremstillet. Galvaniseret   Højde 800mm bredde 500mm


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Stokanker passende for 24-29 fods ældre træbåd... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da helt op til dig selv, hvor meget du vil kostes rundt med. Jeg har da aldrig fulgt "moden" men gør det der passer til mig.

Watski ! eksistere de endnu ? Jeg kan huske dem som forholdsvis nystartede i min helt grønne ungdom, der kunne bruges dage på deres kataloger.
Ja er det ikke dejligt med folk, der ikke er 'main-stream'?

Skulle Håndsværkerens MZpjæt eller din Tøffe nogensinde forvilde jer til Istanhøj, er der helt sikkert en kop kaffe eller en Avec klar

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Skrevet af lynæs på 17 jan 2010 08:05
jsø.................. nytdrev ?
Nej.
 Strøyer 

Nytdrev.dk der handler jeg alle mine motorstumper, der er ingen indtil nu der har kunne slå ham på hverken pris eller viden og service.
Og ja navnet siger jo hvad det er for en forretning. 
Det der ikke er på hylderne kan skaffes og ejeren selv har en stor viden om hvad der skal bruges og altid med et godt råd.
Men det er jo hovedsagligt stumper til drev og benzin maskiner, men der er meget andet også.

Skrevet af albino på 17 jan 2010 15:47
Ja er det ikke dejligt med folk, der ikke er 'main-stream'?

Skulle Håndsværkerens MZpjæt eller din Tøffe nogensinde forvilde jer til Istanhøj, er der helt sikkert en kop kaffe eller en Avec klar
Jeg takker
Men nu skal du / i se, jeg har aldrig været ude at flyve og det kunne da godt tænkes at det var ved at være tiden for at få den oplevelse med.
Så når nu Bakken åbner kunne jeg godt tænke mig at tage et fly fra Sønderborg til Kjøvenhavnstup måske også hjem igen. Så til den tid ville det være en god ide hvis vi kunne finde ud af noget sammen.

Annonce
Jamen når Bakken åbner, skal du da være med i den store motorcykelbande, som starter ved Nørrebro Station eller? Det kunne da være den ultimative MZpjæt-tur. De er ikke HA'ere alle sammen.

Men uanset hvad, så har vi altid en sofa, du kan knurre på, og hvis du kan holde ud at sove i et youghurtbæger, må du også gerne låne Bente II til en overnatning.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Ja det er jo vældigt, jeg skal nu ud og hjem samme dag da jeg skal passe besætningen
Det er ret godt med lidt hyggesnak, men hvordan i alverden får jeg solgt det anker på den måde ?
Nu må vi se hvornår den indtil nu unavngivne båd er sejlklar og præsentabel. Pt har jeg kun kort over Danmark, men der kan vel fås noget over Sjælland også. Det vil nok være klogt at håndv. ta'r flyveren, såånn en MZ skal vel hovedrepareres et par gange for at nå over til Istanhøj. Og så får den lille hund beskidte fingre, eller er det den der leder slaget.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nåeh mon dog, foreløbig har den klaret tæt på de 60000 Km. uden større reperationer, jeg har jo ikke længere den gamle du så mig på men en nyere jeg købte i 1996, med kasse sidevogn.
Du sku' ha' købt dig en bil, de er hule indeni, så man kan sidde tørt og godt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis