Hej alle I gode og fornuftigt tænkende medlemmer af dette dejlige og skønne forum.
Nu syntes jeg at det er på tide at begrave stridsøksen, og komme videre i det nye år.
Nu har denne tråd kørt i 8 lange dage uden at PEV. selv er kommet med et godt og seriøst svar på at det produkt (ALUTHERMO QUATTRO) kan bruges til noget fornufttigt, og her mener jeg (som han selv siger) BEVISER og ANDET GODT FRA HAVET som kan være med til at fremme salget.
Så nu er det min tur til at sælge, og jeg håber FØTEX, BILKA, NETTO, og mange andre ser dette indlæg, for jeg har plan om at købe alle de isolederede bæreposer der er beregnet til frostvare der ligger ved kølediskende i varehusende, og sælge dem videre under navnet,
(ALU-COOL-THERMO DUPLO) til det dobbelte af indkøbspris, deraf kommer navnet DUPLO.
Nu er det jo sådan at JEG er en ærlig og seriøs foretningsmand, så I skal naturligvis have en forklaring på hvorfor I skal købe mit fine produkt.:
1. Jeg går selv i varehuset og køber mine råvare (frostposer) til vidresalg.
2. Jeg skærer selv poserne op på langs, så de udgør det dobbelte areal, det vil sige fra at være ca. 50 x 50 cm bliver de 100 x 50 cm, og da prisen på en pose er ca. 20 kr. vil det jo selvsagt give ca. 40 kr. pr. m2., men da der er lidt bøvl, med at reklamere herinde, så skal der jo også tages forbehold for dette, så jeg kan ikke sælge mit produkt til en lavere pris end 75 kr. pr. m2. Meeeeeeeen det er jo også halvpris af hvad (aluthermo quattro) koster.
BEEEEEEE DUPLO COOL BUY:
ALU-COOL-THERMO DUPLO
GODT NYTÅR ALLE SAMMEN