Virker Aluthermo Quattro

Hej.

Er der nogen på tråden som har prøvet Aluthermo Q  om den virker efter hensigten.

PE

Hej. Er der nogen på tråden som har prøvet... Vis hele indlægget
117 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Sømand

Uanseet hvor mange tests man henviser til, så er det ikke ok for en del personer herinde, man skulle tro at vi Danskere var de klogeste på denne lille klode

PE

Hej Rolias

Jeg svarer altid hvis der er noget fornuft bag.

Fordi jeg opretter en ny tråd her på GDS er hvis der var nogle nye her på siden om de måske havde noget de kunne give om Aluthermoen.
Du må ligge alt den Aluthermo i dit byggeri, du må bare ikke bruge den som beregning endnu.
Ja, vi har brugt den flere steder, har også nævnt det herinde, selvom jeg har kunnet give et godt resultat, så er det blevet skudt i sænk.
Det jeg prøver herinde er bestemt ikke at sælge, jeg vil gerne give min viden og erfaring videre, men det er åbenbart svært i disse tider hvor Janteloven florerer derude i frosten

PE

Skrevet af pev på 01 jan 2010 23:27

Søg selv.

Søg hvor ??? Har prøvet men finder intet. Var det ikke bare nemmere at du linkede til alle de test og beviser på at det virker ? Men det kan du vel ikke, eller....????

Hej Frank

Du kan google dig frem, der er meget du kan finde derinde.

PE

pev: Jeg kan godt finde ud af at bruge Google ! Det giver bare ikke ret meget andet end end del links til diverse forhandlere og priser, samt nogle få tråde hvor folk spørger til det.

Men det er ikke det jeg beder om. Jeg beder DIG om at komme med noget dokumentation, nogle beviser mv. på at produktet virker ! Det kan vel ikke være så svært ?

Citat"...Det jeg prøver herinde er bestemt ikke at sælge, jeg vil gerne give min viden og erfaring videre...." Så gør det dog !!
Annonce

Hej alle I gode og fornuftigt tænkende medlemmer af dette dejlige og skønne forum.

Nu syntes jeg at det er på tide at begrave stridsøksen, og komme videre i det nye år.

Nu har denne tråd kørt i 8 lange dage uden at PEV. selv er kommet med et godt og seriøst svar på at det produkt (ALUTHERMO QUATTRO) kan bruges til noget fornufttigt, og her mener jeg (som han selv siger) BEVISER og ANDET GODT FRA HAVET som kan være med til at fremme salget.

Så nu er det min tur til at sælge, og jeg håber FØTEX, BILKA, NETTO, og mange andre ser dette indlæg, for jeg har plan om at købe alle de isolederede bæreposer der er beregnet til frostvare der ligger ved kølediskende i varehusende, og sælge dem videre under navnet,
(ALU-COOL-THERMO DUPLO) til det dobbelte af indkøbspris, deraf kommer navnet DUPLO.

Nu er det jo sådan at JEG er en ærlig og seriøs foretningsmand, så I skal naturligvis have en forklaring på hvorfor I skal købe mit fine produkt.:

1. Jeg går selv i varehuset og køber mine råvare (frostposer) til vidresalg.
2. Jeg skærer selv poserne op på langs, så de udgør det dobbelte areal, det vil sige fra at være ca. 50 x 50 cm bliver de 100 x 50 cm, og da prisen på en pose er ca. 20 kr. vil det jo selvsagt give ca. 40 kr. pr. m2., men da der er lidt bøvl, med at reklamere herinde, så skal der jo også tages forbehold for dette, så jeg kan ikke sælge mit produkt til en lavere pris end 75 kr. pr. m2. Meeeeeeeen det er jo også halvpris af hvad (aluthermo quattro) koster.

BEEEEEEE DUPLO COOL BUY:
ALU-COOL-THERMO DUPLO

GODT NYTÅR ALLE SAMMEN

Georg hvor dum må man være.

Jeg fatter ikke at du vil bruge din kostbare tid på at sidde og forfatte alt det vrøvl. Skynd dig nu hellere hen og køb dit Dublio isol. Prøv så næste gang at holde dig til spørgsmålet! Hvis ikke du har andet end det vrøvl som du her kommer med, så hold dig langt væk.

PE

pev: Kniber det med at klare sig uden at blive personlig ? Ramte han et ømt punkt ? Er du et hak bedre selv ? Hvad med om du selv fes af med alt dit fis ?
Georg... Det var et dejligt underholdende indlæg i et ellers dødfødt emne.
Skrevet af Tusse67 på 03 jan 2010 08:03
Georg... Det var et dejligt underholdende indlæg i et ellers dødfødt emne.

Sig mig, hvad er det i vil med det vrøvl i skriver. I min tråd har jeg sprugt om der er nogle som kunne give deres erfaring med produktet. Jeg ved der er mange som har god erfaring med det, men det er åbenbart flest knoldsparkere som sidder her og ødelægger tråden og Lav-det-selv.
Mit bedste råd til "Jørgen!!!" er at man skal holde sig til spørgsmålet på tråden, derved vil der ikke komme disse kontroverser, som kun er destruktiv for dem som søger på et emne.

Som afslutning på denne tråd vil jeg oplyse til dem som ikke tror på produktet, at skidtet virker ganske fortrinlig, synes at i skal vente med at investere i det til at naboen har prøvet det og om han bliver snydt

PE

Der er yderligere 67 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis