Virker Aluthermo Quattro

Hej.

Er der nogen på tråden som har prøvet Aluthermo Q  om den virker efter hensigten.

PE

Hej. Er der nogen på tråden som har prøvet... Vis hele indlægget
117 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Pev: Kom nu med de beviser og den dokumentation på at det virker !

"Der har være flere som har dokumenteret at produktet virker perfekt, synes du skulle kigge på deres forklaringer/dokumentation."

Hvem er det ????
Om jeg leger høvding? Næhh.. Jeg bruger noget der hedder ironi og sarkasme i et forsøg på at henlede opmærksomheden på nogle af dine ande indlæg.
Man skal være mere end motiveret for at oprette en konto, blot for at rose et produkt i et enkelt indlæg og så fosvinde igen!!

Og hvorfor skal jeg passe på?
Jeg sidder i et hus af mursten og med ganske almindelig isolering på loftet!!
Hvis du hentyder til at jeg selv er kølemontør og kommer med positive udtalelser om f.eks. Daikin osv, er jeg slet ikke med. Jeg har aldrig tilbudt folk at købe noget. Jeg har enkelte gange henvist til et link eller en tekst på vores hjemmeside.

Men kom du bare med en sviner til mig også. Jeg er en vattet umoden knægt osv...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Nu tror jeg vi er ovre i at PEV har påtaget sig en rolle som troll, altså en som provokerer blot for sin egen fornøjelses skyld:
http://da.wikipedia.org/wiki/Troll

Med venlig hilsen
ktm

60 % af varmetabet fra en menneskekrop sker som strålingsvarme (Human Physiology, af A. Davies, A. G. H. Blekeley og C. Kidd). Derfor er reflekterende folie nyttigt i den sammenhæng. Varmetabet gennem mure og tagkonstruktioner sker via konduktion.

Og nej... Mistænkelige engangsprofiler der skriver i henrykkelse om dit produkt tæller ikke som dokumentation!
Men som Ktm skriver er du vist bare en troll.
pev

Når du læser de indlæg der er skrevet kan du se, at der egentlig ikke er nogen der har kritiseret produktet, stort set al kritikken går på at du misbruger GDS, og når tråden så bliver lang nok begynder du (som i tidligere tråde om reflektiv isolering) at beskylde os andre for at være dumme.

Der er ret ærgerligt, for du sender så mange gode indlæg i mange tråde her i forum.
Annonce
Skrevet af Frank K. på 01 jan 2010 20:42
Pev: Kom nu med de beviser og den dokumentation på at det virker !

"Der har være flere som har dokumenteret at produktet virker perfekt, synes du skulle kigge på deres forklaringer/dokumentation."

Hvem er det ????

Søg selv.

PE

Pev.. men kan jo kun sidde og ryste på hovedet af dig.. og lad være med at kommenterer mit indlæg fordi jeg læser ikke mere i denne tråd..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

til pev : har du da ikke selv erfaringer med produktet ? siden du søger nogle med erfaring, hvad skal du bruge dem til ? har du brugt det i dit eget hus ? hvis ja, hvordan overholder du så bygningsreglementets krav ? ja jeg spørger bare, men jeg regner ikke med et sagligt svar, det har du jo ikke kunne komme med i de tidligere indlæg

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Skrevet af pev på 01 jan 2010 23:27

Søg selv.

Hej.

Hvis en sælger, har et produkt, hvor der er gode test resultater der viser at produktet virker, så er det underligt at sælger beder sine eventuelle kunder om selv at søge efter erfaringer og testresultater, i stedet for selv at henvise til dem.

Selv er jeg også yderst tvivlende over for nævnte produkt, har dog ikke undersøgt en masse om det.
Men jeg vil tilslutte mig flertallet herinde, for jeg synes det "stinker" af gratis / skjult reklame..

Som sagt så vil jeg ikke selv bruge det og mere af den grund at man ikke høre hele sandheden i reklamerne. Citat: "Fylder KUN 10 mm men isolerer som op til 200 mm masse traditoniel isolering".
MEN det man glemmer at skrive er, at for at produktet skal virke skal der minimum være 20 - 30 mm luft både foran og bagved. Hvis du så har en høj væg så nytter det ikke noget at kun have en lægte på 30 mm så skal du have en tykkere lægte, som regel 5 - 6 cm og derfor ender du med en samlet væg tykkelse på 10 cm. Altså langt fra de 10 mm som de lover. Dette er bondefangeri og sådanne reklamer hader jeg.
Og til sidst vil jeg sige PEV, at din måde at skrive til folk på ikke just lige er fremmende for din forretning.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Der er yderligere 77 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis