Virker Aluthermo Quattro

Hej.

Er der nogen på tråden som har prøvet Aluthermo Q  om den virker efter hensigten.

PE

Hej. Er der nogen på tråden som har prøvet... Vis hele indlægget
117 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til PEV
Hvis du lige LÆSER mit indlæg  vil du jo opdage at jeg  IKKE  skriver noget om dit produkt  M E N  at dette er et forum for GØR  DET  SELV  folk  og  I K K E  et sted, hvor man med slet skjulte interesser, kan reklamere for noget gratis, uanset om det duer eller ej. Du troer oven i købet at vi husker så dårligt at vi ikke kommer i tanke om at det har vi da vist hørt om før - du er selvfølgelig lige så velkommen som alle andre her på dette forum, men læs lige betingelserne for at ytre sig her godt igennem - så kan du jo uden problemer deltage med indlæg  U D E N  at der kommer forretningsmæssige ting ind på GDS  og i øvrigt synes jeg vi nu har spildt krudt nok på dette eller  ???????????????????????????????????????????????

GODT  NYTÅR  TIL  A L L E   fra Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
"Jeg er absolut ikke pisse-sur, absolut ikke tværtimod, jeg forstår bare ikke hvordor der stadig er nogle få som skal ødelægge noget optimistisk af når vi har beviserne for at det virker efter hensigten...."

Jeg bad om dokumentation tidligere i tråden. Nu spørger jeg igen: Hvilke beviser ??? Hvilken dokumentation ???
Skrevet af Frank K. på 01 jan 2010 17:03
"Jeg er absolut ikke pisse-sur, absolut ikke tværtimod, jeg forstår bare ikke hvordor der stadig er nogle få som skal ødelægge noget optimistisk af når vi har beviserne for at det virker efter hensigten...."

Jeg bad om dokumentation tidligere i tråden. Nu spørger jeg igen: Hvilke beviser ??? Hvilken dokumentation ???

Frank.

Der har være flere som har dokumenteret at produktet virker perfekt, synes du skulle kigge på deres forklaringer/dokumentation.

PE

Skrevet af polobjørn på 01 jan 2010 16:22
Til PEV
Hvis du lige LÆSER mit indlæg  vil du jo opdage at jeg  IKKE  skriver noget om dit produkt  M E N  at dette er et forum for GØR  DET  SELV  folk  og  I K K E  et sted, hvor man med slet skjulte interesser, kan reklamere for noget gratis, uanset om det duer eller ej. Du troer oven i købet at vi husker så dårligt at vi ikke kommer i tanke om at det har vi da vist hørt om før - du er selvfølgelig lige så velkommen som alle andre her på dette forum, men læs lige betingelserne for at ytre sig her godt igennem - så kan du jo uden problemer deltage med indlæg  U D E N  at der kommer forretningsmæssige ting ind på GDS  og i øvrigt synes jeg vi nu har spildt krudt nok på dette eller  ???????????????????????????????????????????????

GODT  NYTÅR  TIL  A L L E   fra Polobjørn

Dejlig hvis du kkunne svare på noget du vidste noget om, det her ved du for lidt om.

PE

Skrevet af akselj på 01 jan 2010 16:09
PEV.

Forstår du da slet ikke at vi ikke gider at se på dine dårligt skjulte reklamer.

Hvis dine reaktioner ikke tyder på at du er sur over vore negative reaktioner, så er vi meget dårlige til at forstå dit sprog.

Hvorfor lægges der så alufolie på kød fra ovnen, hvorfor så ikke lægge en plastfolie på i stedet?

Fordi det er svært at skrabe Rockwool af stegen.

Prøv også at kigge på det beskyttelsesklæde som Falck bruger

Der har du ret, men der er vel heller ikke nogen der har påstået at dit produkt er værdiløst,men at det ikke opfylder bygningsreglementets krav, og ikke isolerer som producenten påstår, ved indpakning af en chocktruet person er der brug for noget der isolerer uden at fylde, og da dit produkt svarer til ca 50 mm almindelig isolering er det fint til netop det formål.

Aksel.

Jeg har slet ikke bedt om dine klogskaber, jeg har kun spurgt om der var nogle som havde erfaringer med brugen af Aluthermo.

PE

Annonce
Skrevet af grandoldman på 01 jan 2010 14:19
Det er fuldstændig lige meget om det virker eller ej.. Vi gider bare ikke folk der skal nasse gratis reklame på disse sider.. Henvend dig til Admin af siden og så køb din reklameplads.
Så kan vi andre bruge siderne til det de er beregnet til.. nemlig gør det selv.

Hvis du var klog nok, så brugte du det som isolering i dit skib, der virker det perfekt.

Hvis nu du er så dum at du vil prøve produktet, så lad lige være med at købe det hos mig ik

PE

Det lader ikke til at der er mange i dette forum der har nogle positive erfaringer med alutherm som isolering i bygninger . bortset fra dem der kun opretter profil for at rose produktet. og derefter hører vi aldrig et kuk fra dem igen.
Konklution:
NEJ, det virker ikke
og til pev, dit forsøg på at få os til at bruge et ikke  godkendt produkt til isolering i vores huse, det virker heller ikke !!!!!!!!

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Jeg har stadig kun brug for erfaringer med produktet, så dit/jeres ubrugelige kommentarer rager mig en kold fadbamse

PE

Så opret mogle flere profiler...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Næstformanden på 01 jan 2010 20:13
Så opret mogle flere profiler...

Næstformanden

Hvad mener du med det?

Sidder du her og leger høvding. Pas på du sidder selv i et glashus.

PE

Der er yderligere 87 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis