Virker Aluthermo Quattro

Hej.

Er der nogen på tråden som har prøvet Aluthermo Q  om den virker efter hensigten.

 


PE

117 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det har du da forhåbentlig selv, du er jo forhandler.

Dette er ikke et reklameforum, men du har jo startet lignende tråde flere gange
Skrevet af akselj på 27 dec 2009 01:38
Det har du da forhåbentlig selv, du er jo forhandler.

Dette er ikke et reklameforum, men du har jo startet lignende tråde flere gange


Hej Aksel.

Er dette medie ikke til for at hjælpe og udbrede gode nyheder?

Vi har monteret Aluthermo Q i vores hus og det virker ganske fortrinligt. Indeklimaet er blevet hel anderledes siden det er monteret.

En anden ting er, jeg synes ikke du skal sidde her og agere politimand, det er der andre som skal afgøre.


 Hilsen Thomas V Bundgaard

Har du oprettet en profil her, kun for at forsvarer en der bryder reglerne op LDS.. og for at rose et produkt. Hver er Lav det selv i alt det her.. ??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jamen så skal jeg da nok agere politimand!!

Først vil jeg sige velkommen på siden.

PEV har flere gange ført nogle trælse diskussioner her på sitet. Om man er enig eller uenig med ham, må være op til den enkelte.
At du melder dig ind og roser hans produkt i første indlæg er jo fremragende. Specielt hvis du er "Ægte" Ikke at jeg umiddelbart skal drage dine hensigter i tvivl. Men det er ofte sket at firmafolk opretter profiler for at rose deres egne produkter! Så når du runder et tocifret antal indlæg i dette forum, vil jeg tillægge dit indlæg en vis værdi.
Desuden synes jeg ikke du skal pege fingre af en person, som det første i et forum. Den måde du gør det på bestyrker min teori om at der er flere folk der opretter falske profiler...
Hvorfor skulle du tage en person i forsvar, som pt ikke er særlig populær i visse tråde?

Kom med nogle konstruktive indlæg og vær endelig en fair debattør. Så vil jeg med glæde rette dette indlæg til en historie om en mand der tager forfærdeligt fejl, og skal leve resten af livet i skam!!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....

Hej Aksel.

Er dette medie ikke til for at hjælpe og udbrede gode nyheder?

Vi har monteret Aluthermo Q i vores hus og det virker ganske fortrinligt. Indeklimaet er blevet hel anderledes siden det er monteret.

En anden ting er, jeg synes ikke du skal sidde her og agere politimand, det er der andre som skal afgøre.



Den var lige tyk nok!!!
Det havde virket langt mere overbevisende, hvis du indledningsvist var startet med nogle brugbare indlæg, eller positive kommentarer.
Sært som din retorik i meget stærk grad minder om PEV's! 

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Hvis dette Alutherm er så godt som PEV påstår i sine tråde fra efteråret 2007 ville det være en forbrydelse ikke at bruge det. Med alle de fortræffeligheder det besidder kan jeg forestille mig at der ville være lavet ændringer i diverse byggereglementer, hvis det altså var sandt. For jeg er en af de kedelige, der hælder til at det der lyder for godt til at være sandt heller ikke er det.
Jeg tror nu ikke på det og som andre siger, så burde det for længst være indført i alle bygninger når det nu er så fantastisk . Kan man så spørge sig selv hvorfor det ikke er.
Ud fra det salgs materiale jeg har set, så skal det aldrig sættes op i mit hus. punktum.
Ang. PEV så må man sige han har en anden indgangs vinkel til at sælge produkter, og det er ikke en jeg billiger. Så derfor syntes jeg det er godt at der findes folk der advarer omkring disse indlæg så folk ikke falder i for dette salgs gas som det nu engang er. Tak til KTM og de andre for at agere "politimand" 

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Skrevet af polobjørn på 27 dec 2009 16:42
Hej PEV
Hvor mange gange skal det prøves om det går her på GDS ???????
http://www.lav-det-selv.dk/Forum/af...afv/topic/ det er jo ligesom ikke første gang - prøv noget andet end at misbruge GDS til dette.
Ingen hilsner fra Polobjørn


Polobjørn.

Jeg laver de indlæg jeg har lyst til herinde. Syne bare det er mærkelig selvom man har lavet gode test af produktet, så er der alligevel en stor del som stadig ikke vil tro at det virker.
Jeg synes lige du/i skulle udforske hvad varme og kulde egentlig består af inde man udtaler sig negativt om produktet.

PE

PEV, gå nu hellere ud i køkkenet og læg champagnen på køl og rødvinen til temperering og fyr op i komfyret og få bagt dig en okse!
Godt nytår!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 107 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis