Hvilken generator til hjemmebygget vindmølle/vindtubine

Hej forum. Jeg er helt ny herinde.

Går med en lille idé i min hjerne 

Vil bygge min egen vindtubine/mølle. I starten tænkte jeg på at bruge en bil generator og så eller´s lade strømmer ned på adskillelige bilakumulatore. Men det lader til efter lidt søgen rundt omkring på diverse sider at det ikke er det mest optimale. Da den kræver en del omdregninger.

Det kunne selvfølgelig ordnes ved at lave en gearing. Men så er spørgsmålet bare om tubinen så vil kunne trække generatoren rundt.

Nogen der har et svar på en bedre løsning end en bilgenerator?

Vh. Trytter.
Hej forum. Jeg er helt ny herinde. Går med en... Vis hele indlægget
284 svar
 Følg tråden
Der er 220 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
kludre,

Jeg nyder ikke at komme med ligninger, og jeg piller ikke noget ned fordi jeg får fornøjelse af det. Hvis der er noget jeg er usikker på eller ikke har forstand på holder jeg min kæft og suger til mig, men ville aldrig påstå noget jeg ikke kunne stå inde for..

Jeg VED det du har gang i ikke fungerer, Det er prøvet mange gange i fysik lokaler, og selv af mig selv da jeg var mindre prøvede at drive motor med motor osv.... Da jeg blev større og tilbragte en del år på universitetet finder man ud af HVORFOR det ikke kan lade sig gøre... Og det er så den lærdom jeg har prøvet at give videre til dig uden held.

Jeg er helt ligeglad med om du kalder mig den "kloge", det står for din egen regning..

Men så lad os gå en anden vej...

Jeg vil gerne se et resultat, hvornår sætter du handling bag ordene og går igang med at bygge den.. lav en tids linie, og hold os opdateret med hvordan det går...

Dette er officielt, jeg giver dig 1000,- hvis du laver et lukket system, der køre uden tilførsel af energi udefra.. hvor en 12V 2A motor trækker en 12V 3A motor som fodrer den lille motor med sin overskydende energi..

Lad os så se de konkrete resultater du siger "os med ord" ikke kan lave...
hvorfor er der ikke mange flere biler /motorcykler der kører på vand..
det har jo nok noget med tvivl at gøre
Biblen siger,,det vi allermindst venter
vi har altid brugt vand til at slukke brande med
og altid kørt på en lille brænd af benzin eller olie som vi ved kan brænde
og altid brugt vand til at slukke brænden vis der skulle gå ild i motoren
og vand er ikke til at ændre på
man bruge vand som er tygget sammen til en lille stråle
 til at skære i tykke jernplade,glas,mm
men en lille solsælle kunne få bugt med vandet og skille det til rumfærge brændstof
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
kom i gang.. ud i skuret og lav din fantastiske maskine... i stedet for at citere biblen...
hvorfor er der ikke mange flere biler /motorcykler der kører på vand..
det har jo nok noget med tvivl at gøre

Næh... det har noget med termodynamik at gøre.
inden i ryger i totterne på hianden så se lige denne video http://www.youtube.com/watch?v=cMlciNOyo_U den taler vist for sig selv om man kan køre på hho eller ikke

ved ikke lige hvem af jer der har gang i hho og hvem der bare vil diskutere
men lav dit eget indlæg om at kore på hho så kan de som tror på det have stor gavn af dine erfaringer og dem som ikke tror på det kan blive væk og lade være med at kommentere noget de ikke ved noget om
har selv kørt på hho så jeg ved godt om man kan køre op hho
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
nu har vi set så mange filmklip af folk som har fået deres ,bil,motorcykel , Elgenerator , plæneklipper til at køre på HHO
og os som ikke kunne finde på at lyve med et falskt bevis
vi har svært ved at tro at så mange lyver
og skulle det lykkes mig at få min Elgenerator til at være selvforsynet med HHO
den giver jo 2000w
optager en film af det og viser dig
så ville du jo putte mig i skuffen med alle de andre som du kalder løgnere

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at du kan få en bil/motorcykel til at køre på HHO.

Men du kan ikke få den til at køre konstant, bare ved at hælde vand på den...

Se nu at komme igang med at få den lavet.. helt sikker på TV2, DR, National Geographic, Discovery, BBC News, etc vil have et interview med dig når den køre,... du bliver berømt... lige som alle de andre der har været interviewet.... og aldrig helt slog igennem med deres super opfindelse...

Sorry nej, tror ikke på det før jeg ser det med mine egne øjne.. Alle mulige videoer er der mange af.. du kan også finde videoer af folk der har lavet anti gravity tingester.. som regel formet som pyramider... dem tror jeg ikke engang CIA gidder at dræbe lol..

Mvh
Kim Mortensen
jeg er super glad for det klip
hans generator ligner meget den generator jeg fik købt hos Haral Nyborg for 900kr
først købte jeg en 700w generator til 490kr
men det var en 2takt som skal have olie i benzinen
så den ville ikke være dueligt til HHO eksperiment
men til al held har Haral Nyborg 30 dages returet
så jeg gav 400kr mere og fik en 4 takt  2000w
og jeg synes det er så billigt at den er god til eksperimenter
vis motoren skulle gå i stykker,,så har man altid generatoren
og vis generatoren skulle gå i stykker
så er der kilometre af kobbertråd i den generator
til en hjemmelavet generator
så tabet er ikke stort vis det hele skulle kikse

så må det være muligt at regne ud hvad man opnår ved at bruge strømmen på en HHO generator
en HHO generator på 1800w giver 2l Brint på 7 sek
men det kan være en dårlig HHO generator
jeg har set at der kun skal 120 w til for at få bilmotor til at køre

Prøv det og kom tilbage når du får din generator til at yde 2000W
Der er yderligere 54 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også