Nyt Tag

Hej folkens, jeg er ved at købe nyt hus, men taget på huset trænger nok til en udskiftning.
Det er et eternit tag, jeg har talt det til at der på huset er 100plader.
Hvad tror i det vil koste at få det skiftet- tænker mest arbejds løn
Hej folkens, jeg er ved at købe nyt hus, men taget... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvem kontakter jeg for disse udregninger?
Næh, Håndværker, der er du vist galt afmarcheret! Jeg er i mine mange studier af tagmaterialer aldrig stødt på tag i glasfiber!

Og FWM du må da have drukket af natpotten, hvis du vil klassificere Onduline som værende bedre en stålplader
Stålplader er dog formstabile og de jeg har på værkstedet, har nu holdt fint siden 1995. Onduline er klar til at blive hevet ned, straks efter de er monteret
Hvis man har isolering under ståltaget, synes jeg ikke at mine halvdøve øren opfatter, at de støjer så voldsomt, men sådan er vi jo så forskellige. Men uden isolering, er det som med klare plastplader ganske ulideligt at høre på, når det regner eller hagler.

Undskyld min subjektive betragtninger!

Med venlig hilsen
ktm

 

Så må det være mig der har misforstået et eller andet med hensyn til at det skulle være glasfiber, selv den gamle her kan jo tage fejl.
Enig med Koludabyg, og hvis taget så skal hæves lidt, så er der plads til et par murede remme/udhæng, det bliver så et helt moderne hus at se på når det får nogle gammeldags vinduer.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis