Fyr taber tryk

Hej folkens
Nu er det sådan at mit fyr også taber vand/tryk og har gjort det længe og over flere år faktisk.
Når det bliver galt ringer jeg efter VVS manden og han kigger lidt på det og fylder vand på og sidst skiftede har også overtryks ventilen,så holder fyret tryk et par md men så efterfylder jeg også går der en md ca.Så taber den allerede trykket igen og så fylder jeg igen på,og så går der lidt mindre en en md så skal der igen fyldes på O.V.S.

Nu er det nået der til at det taber trykket på et par timer,jeg prøvede lige at banke på ekspansionsbeholderen og det er samme hårde lyd lige meget hvor jeg banker på den,kan det være den der er i stykker ? Vis ja hvor blive alt det vand så af jeg fylder på det kan da ikke bare fordampe.

Jeg tror der er hul i et rør når det taber så meget vand.
Hvad gør jeg vis jeg skal have tjekket efter hul i røret ?
Jeg er jo forsikret men skal jeg ringe til forsikringen eller VVS manden først ?

Det var en ordenlig smøre håber i er bare lidt med. [script removed]Jesper
Hej folkens Nu er det sådan at mit fyr også taber... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Jeg kan ikke se noget steds i tråden at du har luftet dine radiatorer,pumper mv ud.
Jeg havde samme problem..Troede ikke det kunne være luft,men det var det.
Hver gang der fyldes nyt vand på så skal al ilten forsvinde....og hvorhen ?? enten gennem en åben ekspansionsbeh. eller ved at lufte cirk.pumpen ud elle lufte radiatorer ud....sikkert alle muligheder
Har du åben ekspansion eller lukket ???
Mvh
Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Hejsa anker

Vi har taget højde for det ved at få lavet nogle udluftningsventiler inden ekspansionbeholder. Og mht. radiatorer er der ingen luft i dem. vores ekspansionbeholder en rød stor sag.

vi har også testet alle radiatorer de fungerer upåklageligt

Mvh

Benny

For mig ser det ud til at du har lukket ekspansion
Hvis du har udluftning INDEN beholderen så tror jeg det går galt.
Den luft der der kommer når I sætter vand på fiser jo godt nok ud af udluftningen men hvad med den luft der ER i beh.??
Jeg vil mene at luften INDE i beholderen presses sammen og så får man problemer...På min beholder er der en luftskrue og jeg skal mene der kommer luft ud der ved ny vandpåfyldning.
Se efter om du ikke også har sådan en udluftning PÅ beholderen.
Mvh
Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Hej anker

ekspansionsbeholderen er flyttet til tryk siden frem for suge siden da lækagesporingsmanden havde oplevet at en ekspansionsbeholder på sugesiden kunne resulterer i at derdannedes kvælsoft i ekspansionbeholderen. Dette er årsagen til at den sidder hvor den gør. Men hvad ved jeg :-)

Mvh

Benny

Hej
Du kan kontakte vores firma på 70701915 eller kig ind på vores hjemmeside www.70701915.dk vi lever af at finde lækager. Du er velkommen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis