Opdatering af LDS

Nogle har måske lagt mærke til at LDS har været lidt ustabil her til aften og at man ikke har kunne skrive indlæg. Det skyldes at jeg har arbejdet på en større opdatering af forummet. Til at starte med vil man kun kunne se mindre nyheder i forummet, men opgraderingen åbner op for at vi kan udvide med en masse spændende features.

Jeg vender tilbage med detaljer om opdateringen. Indtil da, må I meget gerne skrive her, hvis I oplever fejl eller problemer.


Mvh. AllanE
Nogle har måske lagt mærke til at LDS har været... Vis hele indlægget
89 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan stadig ikke skrive svar hvis jeg trykker på "svarknappen"
Det jeg tænkte på med ondsindet personage, er hakkere, de bliver mere og mere avangerede så selv rigtig PC nørder har svært ved at gennemskue hvad de har gang i.
jeg kan ikke indsætte smileys, eller lave ekstra linie skift, skifte til fed eller noget som helst. Så at lave lange indlæg er ikke muligt, da det er virkelig uoverskueligt for dem der læser det :o(

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Jeg tror at vi skal vente til weekenden, så har Allan forhåbentligt tid til at mosle med tingene. :-)
Nå, men den gode nyhed er, at det er et kendt problem hos folkene bag forum-softwaren. Nu er der ikke andet at gøre end, at håbe at de fixer det hurtigt.

Jeg vender tilbage, når der er nyt.

Mvh. AllanE
Jeg har nu også problemer med at oprette et nyt indlæg, dvs. det kan jeg godt, men kan ikke komme til at skrive andet end overskriften, jeg kan ikke tilgå selve indlæg editoren nemlig, så ikke muligt at skrive selve indlægget.
Annonce
Har haft samme problem i flere uger, så ingen nye indlæg herfra.

Det er virkelig frustrerende! Jeg har stadig ikke hørt noget fra firmaet bag forum-softwaren.

Men som en midlertidig løsning, har jeg prøvet at skifte editoren der bruges i forummet. Det ser ud til at virke (jeg har testet i flere browsere), men der er nogle begrænsninger i forhold til den normale, f.eks. mht. at lægge billeder ind i selve teksten i indlægget.

I må meget gerne tjekke om I kan skrive indlæg nu, og melde tilbage her!


Mvh. AllanE

hvornår kommer søgefeltet.

måske efter opdaterings virvaret.!!! :-)

Jep, det ser ud til at virke  her, prøver også lige om jeg kan lave et helt nyt indlæg, og ikke kun besvare en via editoren.

 

Og fik også lave et nyt indlæg, så virker også nu....
Der er yderligere 29 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis