Opdatering af LDS

Nogle har måske lagt mærke til at LDS har været lidt ustabil her til aften og at man ikke har kunne skrive indlæg. Det skyldes at jeg har arbejdet på en større opdatering af forummet. Til at starte med vil man kun kunne se mindre nyheder i forummet, men opgraderingen åbner op for at vi kan udvide med en masse spændende features.

Jeg vender tilbage med detaljer om opdateringen. Indtil da, må I meget gerne skrive her, hvis I oplever fejl eller problemer.


Mvh. AllanE
Nogle har måske lagt mærke til at LDS har været... Vis hele indlægget
89 svar
 Følg tråden
Der er 80 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så spiller det også her igen, og jeg vil så prøve at lave en ny, men dog ikke særlig vigtig tråd!

Med venlig hilsen
ktm

 

Redigere virker så ikke, den kommer bare frem med en tom side.
jeg har lige prøvet at trykke på svar tasten til et indlæg med koludabyg i en anden tråd, og her kom en tom side også op uden mulighed for at skrive.
Det er både svar og rediger der ikke virker igen nu...

Ved svar kan der ikke skrives i editoren, ved redigere ligeledes ikke, og her kommer den desuden op uden den skrevet tekst.
Det er også galt her. kan ikke oprette en ny tråd, eller rettere skrive tekst i en ny tråd.

mvh
BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Forstår det simpelthen ikke....jeg har ikke opdateret noget og har ingen problemer her. Oplever I stadig problemerne eller er det (igen) gået over?

Ved ikke helt hvordan jeg skal fejlfinde. Send gerne et screenshot, hvis det kan lade sig gøre.

Mvh. AllanE
Jeg kan fint lave indlæg i "Svar til indlæg" nu, og har ikke haft noget problem siden jeg skrev om det sidst.
Jeg har prøvet både i Chrome og nu dette i Explorer.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis