Opdatering af LDS

Nogle har måske lagt mærke til at LDS har været lidt ustabil her til aften og at man ikke har kunne skrive indlæg. Det skyldes at jeg har arbejdet på en større opdatering af forummet. Til at starte med vil man kun kunne se mindre nyheder i forummet, men opgraderingen åbner op for at vi kan udvide med en masse spændende features.

Jeg vender tilbage med detaljer om opdateringen. Indtil da, må I meget gerne skrive her, hvis I oplever fejl eller problemer.


Mvh. AllanE
Nogle har måske lagt mærke til at LDS har været... Vis hele indlægget
89 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
man bliver klogere hver dag, sagde ikke at jeg ikke brugt forkortelser, spurgte hvad det betyder, for eksempel.
Hej Allan! Hvad sker der lige nu? Jeg kan ikke formatere teksten med fed , kursiv og lign. Jeg kan heller ikke sætte en smilie ind. Hilsen S.Fabrin

fase
Jeg havde også problemer med at redigere i indlæg, samt tilgå html editoren tidligere i dag.
Og når jeg trykker på svar og det lille vindue dukker op, kan jeg ikke skrive i det. Jeg kan heller ikke sende beskedder, for når jeg begynder at skrive i beskedder forsvinder den "knap" jeg skal sende med.
Annonce
Man kunne få den tanke at ondsindet personage har været inde og rode på websiden !!!!!!
Hej alle

Jeg kigger på det i aften. Håndværkeren: Vær ikke nervøs for "ondsindede personager". Der har ikke været nogen inde og pille, men jeg lagde en opdatering på i weekenden. Det er nok den der driller.

Koludabyg: Du skriver "tidligere i dag". Oplever du stadig problemet eller er det væk igen?

Mvh. AllanE
Ser ud til at være det samme endnu ja, ingen mulighed for at skifte til HTML når jeg laver indlæg, og sikkert heller ikke mulighed for at går tilbage og redigere i indlægget, tester jeg lige af med dette indlæg engang.
Det er heller ikke muligt at gå tilbage og redigere i indlægget, der kommer bare et tomt felt frem, så ser ud til der en bug efter opdateringen.
Problemet har været der siden lørdag, i hvert fald, da jeg lavede indlægget om download af DLSK 2012. Og er der endnu.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Der er yderligere 39 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis