Leder efter en Buckler

Jeg leder efter en Buckler, uanset stand- har du en stående eller set en stå eller, eller hva som helst- så tip mig lige...

47 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er næsten 100 % sikker på at hvis du Googler navnet Buckler MK II så vil de dukke op.

V.h.  Håndværkeren

Hey Håndværkeren.

 tak for hjælpen men har prøvet, det lykkedes bare ikke helt- de få anoncer der er, er trukket tilbage... Men jeg kører på og skulle der være nogen der falder over den, så skriv lige en hilsen her..  Men hvad er forskellen egengtlig på I og mkII??? energien...

Jeg mener at I kun var 22 fod og kun havde kahytter hvor der kun var siddehøjde, dog stadig med centerkockpit ketch rig, men u.b. motor. Jeg har faktisk Brochure matriale på Buckler MK II.
Læg en PM til mig med din mail adr. så skal jeg indskanne den og sende den til dig.

V.h.  Håndværkeren

Hey Håndværker...

 det her blir bedre og bedre...

 send du en mail til mig på  ved ikke lige hvad en PM er men her minadresse- så det jo mk II jeg er ude efter... har du selv haft en eller???glæder mig til at se brochuren... tak

Du har sikkert set dem her måske en af dem er til salg.
http://www.baadgalleri.dk/html/gal_alle.asp?postpw=41172427&formsort=m%E6rke%2C+model%2C+%E5rgang+ASC&brand=Buckler&formsearch=&formYearFrom=&formYearTo=&Submit=++S%F8g++
Annonce
Hej.
Jeg kan oplyse der står en på havnen i Nyborg, den har ikke har været i vandet i mange år. Den må kunne fås billigt? Havnefogeden vil sikkert blive lykkelig hvis du overtager den.
Hilsen Jørgen

Hej Jørgen...

 det iorden tak for det, jeg tager til nyborg, når jeg igen er på land- det sgu godt med nogen åbne øjne omkring i det ganske land.. kender du evt. havnefogeden i nyborg eller..

Hej Energien,
Har for år tilbage sejlet i en Buckler.
Et rigtig sjovt skib, der vækker opmærksomhed overalt hvor den kommer frem.
Sejlegenskaber for sejl, er ikke værd at skrive om. Den sejler elendigt for sejl. Langtsommere end en snegl ;-)
Den går godt for motor, men i lidt krads sø, bliver du overdynget med vand i centercockpittet.
Som hygge tøf-tøf båd til fjordsejlads i godt vejr, er den OK.
Ellers ville jeg holde mig langt væk.

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hej Jbr.
Det er jo en motorsejler, med tryk på motor  alene dens korte og meget buttede skrog facon gør den til et sejlende paradoks. Jeg vil tro at skar man den midt over og forlængede den med en halvanden meter og 10 m2 sejl mere ville den kunne sejle for sejl alene.
Men pladsen ombord fejler ikke noget, faktisk fantastisk hvor meget plads der er i den lille båd.

V.h.  Håndværkeren

Hej Jbr...

 eiii køber man en leder man efter en buckler er det jo ikke kapsejlads eller noget der ligner man er ude i- det er ren fornøjelse og så alt det plads på så lidt skiv- syns det er fantastisk og kludene skal da luftes, men gå jo ike ud i høj sø- emn såen et badekar og karklude.. det ren fornøjelse- og det da vist mig bekendt helt i orden.. enegien...
  Nu har jeg har hørt om tre forskellige buckler mk II, mr II (?)- og I- hva er forskellen, ved du det- rygtet siger at I er mindre højde om læ???

Der er yderligere 37 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis