Engelsk mc

Hej alle..
Jeg ville høre om der er nogle herinde der har erfaring med engelske mc´er?
Jeg overvejer at købe en gammel en af slagsen f.eks Ariel eller en Ajs en cylindret
Norton og Triumph er blevet lidt for dyre og Bsa er ikke lige mig, men altså er det noget der er til at have med at gøre for sådan en gør det selv´er
eller hvad siger i?
Det er nok mest sådan noget legetøj for voksne, men bare lyden af sådan en gammel enstamper får nakkehårene til at rejse sig på mig...( Det er musik )

Specielt en Ariel VB600 ville jeg blive kiste glad for at høre nogle kloge ord om..!
Hvad med reservedele osv. til sådan en svend??

Hilsen ame
Hej alle.. Jeg ville høre om der er nogle herinde... Vis hele indlægget
113 svar
 Følg tråden
Der er 60 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Må jeg spørge om du fik den til 28.000 eller du fik den billigere...
Han var en hård negl at handle med ham sælger, men lidt rabat fik jeg da.
Nu skal jeg ha´ lavet en forsikring, så lige GF er billige med kasko, hjemtransport ved havari og det hele, det overraskede mig lidt at det ikke koster mere, men er der andre
selvskaber der er billigere eller bedre ?

Desuden skal jeg have fat i noget litteratur der beskriver hvordan man servicere en
VB600, findes der det i DK ?
Sælger gav mig et par numre af Arielklubbens medlemsblad, det ser jo spændende ud.
Jeg må hellere kontakte kasseren og søge om optagelse..!
Tror helt sikkert jeg får brug for råd og vejledning på et tidspunkt.

ame

hmm..
Nu håber jeg ikke du taget det den forkerte vej, men jeg er faktisk kassereren af den Danske Ariel Klub (-:

Og vil lige tilføje at jeg har ikke kendskab til hvem det er der har solgt dig sin maskine vi er mange i klubben...Så jeg har på ingen måde ledt dig mod nogen bestemt.. men har kun hjulpet dig ud fra mit eget private sysnpunkt..

Men jeg vil hellere end gerne være behjælpelig i fremtiden. du kan altid ringe, der en MANGE der er villige til at hjælpe...

Mvh
Kim Mortensen

Hej Kim..

Hehe, ja jeg har godt luret at du er kasseren, det fandt jeg ud af da jeg læste bladet,
nu vil jeg jo ikke lige skrive sælgers navn her, men du kender ham helt sikkert tror jeg, han er også medlem af Arielklubben og lige nu er han vidst på vej til træf i Tyskland.

Men så må jeg jo hellere få ringet til dig og se om jeg kan blive meldt ind..
Hvornår har du kontortid.?

ame

Kontor tid findes der vidst ikke.. men jeg står i bladet, så du kan bare ringe, eller skrive enmaill .. Det er nemmere for så får jeg med garanti stavet navne og adresser korrekt.. Vi har også en form man kan udfylde på hjemmesiden hvis man gerne vil være medlem..

Vi er over 250 medlemmer, så jeg kan nok ikke huske dem alle (-:

Mvh
Kim Mortesnen
Annonce
Okaey, 250 medlemmer det var flere end jeg troede..
Først nu ser jeg man kan melde sig ind på hjemmesiden, det vil jeg prøve.
Nå, men sælger er redaktør i Ariel Klubben, så håber jeg ikke jeg har sagt for meget.
Og iøvrigt en rigtig flink fyr, som ved en masse om Arieler.

ame
Jo selvfølgelig kender jeg ham.. Nå så har du bestemt ikke fået dig en dårlig cykel.. kan ikke andet end at tro at hver bolt og møtrik er fra den rigtige periode...

Mvh
Kim Mortensen
Lige nøjagtig, han fortalte han køber skruer og bolte hjem fra England..
Det var efter jeg spurgte om div. skruer var i tommer eller ændret til mm,
det har jeg læst at andre gør, men det går jo selvfølgelig lidt ud over det originale..

ame
Nemlig, han går meget op i det originale.. derfor han ser lidt skævt til min VB (-: men det skal der også være plads til..

Mvh
Kim Mortensen

Så håber jeg ikke jeg bliver alt for upopulær hvis jeg ændre lidt på designet hen af vejen, men hvad hvis jeg ikke ødelægger noget, men bare montere nogle andre skærme og en anden baglygte så kan det vel ikke gå helt galt.
Det er egentlig ikke så meget der skal ændres på sådan en,
før den kommer til at se rigtig lækker ud, ja selvfølgelig er den da også fin som original,
men det kunne være sjovt at lave den endnu mere personlig..

ame

Der er yderligere 43 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også