Montering af varmepumpe

Efter længere tids problemer med min varmepumpe har jeg besluttet a anskaffe mig en ny, jeg har søgt lidt rundt omkring og er faldet over en side fra sverige.
De sælger panasonic pumper og må siges at være en del billigere end i Danmark, så en lille tur over broen sku nok være det værd..
Mit spørgsmål er så, vil en dansk montør mon installere den for mig? Eller er det nødvendigt at gøre det selv?
Efter længere tids problemer med min varmepumpe... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ktm.
Det var ikke for at hellige min slags slet ikke.
Varmepumpe salg er et værre luder marked som vi ikke vil profilere os med i vores firma.
og ja privat personer med lidt snilde kan sagtens selv montere en varmepumpe. men en elektrikker har visse regler osv. han skal følge, og det samme har vi selvfølgelig.
hvor mange "uvidende personer tror du ikke har blæst fyldningen ud i det frí, og for den sags dumme kølefolk.
Mht. til dyre reperationer af f.eks a/c i biler, så skal du tænke meget på prisen af f.eks R134a det koster omkring 300 kr + kmo afgift + statsafgift så et kilo R134a køber hurtigt i 800 kr pr kilo.
men om igen nogle kan deres kram andre kan ikke. sådan er det jo alle steder uanset branche.

Køletekniker & Energiteknolog.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis