Vil disse fælge kunne være der?

Hey.. Hvordan finder jeg ud af om 165/40-17 dæk på 7x17 fælge kan være på min Lupo? Ifølge Thansens Wheel Guide er der ikke pasningsgaranti på fordi fælgene ifølge den er 1" for brede. Men selvom Thansen ikke garanterer at de kan være der, kunne det jo godt være at det kunne lade sig gøre alligevel. Er der nogen der ved hvordan jeg finder ud af det? Håber nogen kan hjælpe..
Hey.. Hvordan finder jeg ud af om 165/40-17 dæk... Vis hele indlægget
79 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

polobjørn.

kan man ikke lige så godt at smide en ekstra stor motor i

en3.0 v6 i med gearkasse ind i kabinen

jeg har set den i discoveri kannalen en hundehus.!

moris mini med v6 3.0 i.!!! og så kan den rykke med 260 kmt.

vist man skal være en ægte hotrods.

Jeg tror skisme han har drukket af natpotten   I er helt gal på den, drenge. Smider man en en så stor motor i en lille Lupo, så skal man altså betale afgift. Tsk tsk... det burde I da vide  Men sådan en 3.0 V6 ville godt sætte skub i den... or not... måske ville motoren bare pile afsted, og karrosseriet stå bomstille

Nå, nu må vi hellere være anstændige og holde en ordentlig tone  Summa summarum: Man kan sikkert godt montere de omdiskuterede 17 tommer på Lupo´en, men det er absolut ikke tilrådeligt.

Hilsen Henriette

 

Den kører sgu godt med de nye fælge..
Når jeg bliver ligeså gammel som dig, så køber jeg 17" barnevognshjul til mine børnebørn..

Hejsa

Med fare for at gentage mig selv  -  Der bliver dyrt for dig når du møder "Laurits Betjent" - bliver send til syn - Told & Skat vil nok også gerne deltage da typegodkendelsen for Lupo 3L IKKE mere er opfyldt, så de vil nok have lidt mere i vægtafgift/grøn afgift.

Hilsen Polobjørn       


"AUTOELEKTRIKEREN"
Jeg er glad for at du bor så langt fra mig, at det ikke er sandsynligt at jeg møder det livsfarlige køretøj. Hvis den bryder sammen eller du bliver standset har du kun dig selv at takke, advarsler har du fået nok af. Endnu engang, Nakang dæk er ikke egnet til noget der kører hurtigere end en trillebør. Hilsen Aksel
Hvad med et sæt 20 tommers med en pakke husholdningselastikker???
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

jeg tror at tunet trillebør hville overhale luboen.!!!

har du prøvet at køre på brosten og mærke om det er boneshake tur.?

er der mindre rullemostand på dem (mindre benzin forbrug).???

Der er yderligere 29 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis