Er denne "kværn" god til prisen ??

Jeg har set en annonce i BT for denne motorcykel, men er den OK eller er det bare noget kineserskrammel?

http://www.mc4you.dk/buyone2.html

Jeg er godt klar over at man ikke for alverden for 10.000 rolleyes

Det skal lige siges at den bare var til at køre til og fra arbejde (20 km. dagligt), kunne den ikke være fin til det?

Venlig hilsen

Klaus
Jeg har set en annonce i BT for denne motorcykel... Vis hele indlægget
49 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Benny.

Nu er det da godt nok omkring 3 måneder siden vi havde godt gang i Kineseriet, jeg syntes dog at jeg har været rimelig positiv i min omtale om de små maskiner, så hvorfor skære du alle over en kam
Jeg er godt nok til MZ-er, jeg har prøvet at have en større Honda, men det var slet ikke noget for mig.

V.h.  Håndværkeren

Skrevet af Benny Olsen den 14-11-2008 10:44
Jeg syntes i alle snakker om noget i ikke ved ret meget om, jeg har en Lifan 250-4 købt hos MC4YOU i Fredensborg, den har nu kørt knap 13000 km uden problemer , men jeg passer også på den, altså vasker den og pudser lidt, hvis man er interesseret kan man jo spørge dem der ejer en Kineser og ikke bare dem der læser artikler skrevet af fartliderlige mc journalister som rakker den på kineserne,,eventuelt check denne klub for kineserejere,,en klub med 800 medlemmer som har eksisteret i snart 3 år med Landstræf, og diverse landsdeltræf, http://www.kinojserklubben.dk/
Hilsen Benny
( jeg kan se dit postnummer 2670 jeg bor i 2650 så hvis du er interesseret i at se hvordan en kineser ser ud efter 13000 km og snart 3 år, så skriv det )
Jeg fik faktisk købt mig en Lifan 250-4, og havde den i en uges tid, så skiftede jeg job med firmabil, og havde derfor ikke brug for transportmidlet mere.

Jeg kan kun sige at den er rigtig god til prisen, og de historier/advarsler der nævnes her ikke er noget jeg kan nikke genkendene til.

Men som sagt, jeg bruger ikke min, så den er faktisk til salg, den har kørt ca. 400 km pris 8.500 kr. inkl. ejerskifte og plader

Venlig hilsen

Klaus

Husk nu at det er ens eget helbred der kommer først, man sidder relativt udsat på en mc pris og kvalitet hænger sammen,altså hvis du hverken skal bremse eller dreje går det nok, jeg har da selv kørt på ringere kvali men da var jeg ung og reaktionen var go så man kompenserede lidt for den manglende kvalitet.
til bykørsel vil jeg ikke være så nervøs(50km/t).
Men så er der altså andre alternativer som ruster knap så meget eks Yamaha dt125lc m 22hk fra 83 min sidste solgte jeg nysynet til 5000, og belive me den tåler tæsk, din kineser vil have børnesygdomme.
Hvis det var mig ville jeg vente ca 15 år mere med at købe kineser så er der nok ve d at være styr på det
Du skal jo køre sikkert ikke betale 10kg for at blive kamikazie

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

Benny du kan jo også tage din cykel, selvfølgelig er der en grund til at man kører mc bla fartkick.
Jeg har kørt 2 hjulet siden jeg var 8, ingen mc uheld i 22år.
i dagligdagen kan næsten alt bruges men det er lige den dag hvor manden med leen gør et forsøg på at fange dig at brembo med keramiske pads pilot power og italiensk rørstel ølin osv gør forskellen på dette og hint

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

jeg holder med grand old man

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

Annonce
captainnemo. prøv at hoppe ind til www.kinøjserklubben.dk der kan du se alle de kineser motorcykler.!
Hej
Jeg er den lykkelige ejer af en kinøjser bambus raket. Jeg er medlem af kinojserklubben.dk. Kig lidt derind.
Du får utrolig meget for pengene og er du medlem af klubben kører man ikke på værksted, men får al den hjælp du måtte ønske. I klubben er der ca 1000 medlemmer som alle kører på en kinøjser maskine og som er glade for det.
Det er måske der du i forum skal søge råd. Og ikke her hvor alle vil være mere eller mindre farvet af hvad de såkaldte "experter" udtaler.
Som regel får du hvad du betaler for. Her får du bare lidt mere.

Med venlig kinøjserhilsen
bomas

Et ungt sind i en aldrende krop

Skrevet af bomas på 24 jul 2009 17:04
Du får utrolig meget for pengene og er du medlem af klubben kører man ikke på værksted, men får al den hjælp du måtte ønske.

Du understreger jo hvad andre siger.. køb en ny kinesermc og meld dig ind i en klub så du kan få den repareret.
Hvis man køber en f.eks. Japaner så melder man sig i klub for at få nogle at kører sammen med.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Ordkævl beskæftiger jeg mig ikke med.

Et ungt sind i en aldrende krop

Hvis du er glad for den mc du har, er alt vel sådan set i skønneste orden.
Om man er til classic, sport, chopper eller kineser er vel underordnet
hvis man hygger sig med det??

ame
Der er yderligere 19 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også