Er denne "kværn" god til prisen ??

Jeg har set en annonce i BT for denne motorcykel, men er den OK eller er det bare noget kineserskrammel?

http://www.mc4you.dk/buyone2.html

Jeg er godt klar over at man ikke for alverden for 10.000 rolleyes

Det skal lige siges at den bare var til at køre til og fra arbejde (20 km. dagligt), kunne den ikke være fin til det?

Venlig hilsen

Klaus
Jeg har set en annonce i BT for denne motorcykel... Vis hele indlægget
49 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Præcis, og for mig betyder det ikke så meget hvad det har kostet, men hvor meget glæde det giver mig. Har forøvrigt også en lille Junker 22 , som har været billig, men som jeg hygger mig med at få til at se "dyr" ud.
bomas



ame

Et ungt sind i en aldrende krop

Du kan da ikke sammenligne en junker 22 med noget lavkvalitet. Den er billig fordi den er gammel.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg


Skrevet af bomas på 24 jul 2009 17:04
Hej
Jeg er den lykkelige ejer af en kinøjser bambus raket. Jeg er medlem af kinojserklubben.dk. Kig lidt derind.
Du får utrolig meget for pengene og er du medlem af klubben kører man ikke på værksted, men får al den hjælp du måtte ønske. I klubben er der ca 1000 medlemmer som alle kører på en kinøjser maskine og som er glade for det.
Det er måske der du i forum skal søge råd. Og ikke her hvor alle vil være mere eller mindre farvet af hvad de såkaldte "experter" udtaler.
Som regel får du hvad du betaler for. Her får du bare lidt mere.

Med venlig kinøjserhilsen
bomas

Fejl
Hvad ??  En Junker 22, er det en god kværn til prisen?
Synes ikke det er en model jeg kender, men hvad måske kommer der en rullende på et træf en dag..

ame
Skrevet af bomas på 24 jul 2009 21:42
Præcis, og for mig betyder det ikke så meget hvad det har kostet, men hvor meget glæde det giver mig. Har forøvrigt også en lille Junker 22 , som har været billig, men som jeg hygger mig med at få til at se "dyr" ud.
bomas

ame


Hvorfor skal den se "dyr" ud, det væsentligste må da være at den er velplejet og tingene er 100 % iorden på den.
Annonce
Skrevet af ame på 24 jul 2009 23:31
Hvad ??  En Junker 22, er det en god kværn til prisen?
Synes ikke det er en model jeg kender, men hvad måske kommer der en rullende på et træf en dag..

ame


Nu er en junker 22 ikke en kværn, men en sejlbåd
Så du vil helt sikkert lægge mærke til den hvis den dukker op til et træf

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

For søren hvor denne tråd dog larmer i min postkasse.

BoMas, er du medlem nr 701
http://www.kinojserklubben.dk/Medlemmer/bo_madsen_701/bo_madsen_fra_assens.htm

Den ser da ok ud, hvorfra køber i ekstraudstyr ?. Jeg spurgte engang på messen i bella, men de kunne kun sælge hele cyker. En af dem havde en fed tank husker jeg.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 


Nu er en junker 22 ikke en kværn, men en sejlbåd
Så du vil helt sikkert lægge mærke til den hvis den dukker op til et træf
Nå ja, tænkte nok der var noget lusk med den Junker,
men man ved jo aldrig, Lifan, Jinlun, Loncin osv. ?? 

ame

Mange af os køber det hos et tysk firma på nettet: www.louis.de

Et ungt sind i en aldrende krop

prøv lige at checke udvalget hos samtlige japanske mærker først. Mener at yamaha eller honda har en 125 eller 250'er til salg for billige penge. netop som konkurrent til kineserene.

Har selv haft 2 - en raptor 125 og en youising et eller andet... 250. Begge har dog kun holdt ca. 5-7.000km og det var under et år.
Meget af tilbehøret ruster, falder af eller går i stykker. Jeg havde gearkasse problemer med begge to også.

Jeg var ellers positiv for mærkerne, men skuffede mig på sigt. Dog var det lidt vildt med den geely 125 - den kørte omkring 400km på 12 liter benzin!!!

overvej en brugt suzuki GS 500 e - meget bedre motorcykel.

Bo Th

Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også