Er denne "kværn" god til prisen ??

Jeg har set en annonce i BT for denne motorcykel, men er den OK eller er det bare noget kineserskrammel?

http://www.mc4you.dk/buyone2.html

Jeg er godt klar over at man ikke for alverden for 10.000 rolleyes

Det skal lige siges at den bare var til at køre til og fra arbejde (20 km. dagligt), kunne den ikke være fin til det?

Venlig hilsen

Klaus
Jeg har set en annonce i BT for denne motorcykel... Vis hele indlægget
49 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Bo th.
Hvem vil du lige fortælle noget ?
Så vidt jeg kan se er der mange der er fuldt ud tilfredse med deres Kinøjsere, endda nogle der kører rigtigt langt på dem, endda uden større problemer.
Jeg køre selv på MZ og har aldrig haft de store problemer med det mærke, min nuværende købte jeg i 1996 og den køre stadig uden større problemer. Det er en MZ (MuZ) 301 ETZ Touring, som jeg har monteret en stor kasse sidevogn på.
Vi har alle hver vores mening om hvilket mærke der passer bedst til os, så der er ingen grund til at nedgøre et mærke frem for et andet.

V.h.  Håndværkeren

Men et forum er vel netop til for at høre om andres mening og erfaring..?

Personligt vil jeg anbefale at købe en brugt hvis man absolut skal have en kineser.
Markedet bugner af næsten nye kinesercykler og de koster ingen penge.
De fleste bliver trætte af dem efter kort tid og skifter til noget mere spændende.

Mvhame

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg nedgører skam ingen mærker - jeg fortalte blot om mine oplevelser med maskinenerne. lige så vel som du har fortalt om dine oplevelser med mz. Hvilket er et meget ældre mærke end de kinesiske mærker der her i tråden tænkes på.

måske er det den nederste sætning du blev stødt over?

Bo Th

Nej for min skyld må du gerne kører Zu-Zu-Suzuki-ki-ki-ie, er det en model Riskoger eller bare en Bambus raket. 
Moral er godt - dobbelt moral er dobbelt godt

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Skrevet af grandoldman på 14 aug 2009 10:08
Moral er godt - dobbelt moral er dobbelt godt
ÆV BÆV min far er bare meget stærkere end din far

Man kan sgu´da ikke sammenligne kinøjser maskiner med Japanske.....get real...
Har selv kørt en gammel 650 katana, ville dælme ikke bytte med en jingjung.....

Håndværker--> hva´rager det os om din far er stærkere en vise vase....og om han har mere hjerne end dig.
de sidste 4 indlæg har gjort at mit flueben er fjernet... Hold jer dog til tråden, eller lad være med at skrive..!!!

Mvh Jan J
Til Bavianen.
Jeg kan slet ikke se hvorfor du lige skal blande dig i Grand Oldmand og mine små spydighedder til hinanden for., imellem os er det kun drillerier.
Og jo du kan sammenligne hvad som helst på to hjul med en motor på.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også