Kommentarer til projekt: Klipper i haven

Her samles kommentarer til projektet: Klipper i haven

Kommentarer vises både her og på projektet.
28 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ser skisme fint ud. Det eneste jeg kan udsætte på det, er at det ser ud som om de står oven på jorden, istedet for at "komme op af jorden" Men ellers godt gået.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Mangler stadig jord og beplantning uden om , men det kommer jo først når den sidste sten er lagt . Tak for kommentaren !
rigtigt fedt projekt, og godt lavet :-) google er din ven, der kan du finde ildfast støbemasse. Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Jeg kunne godt se at dine foto's er fra opbygningen. Det jeg mente var også at der skal være andre "sten" end dem du har, spredt lidt rundt, så det ikke bliver en "enhed" der står midt i det hele. Så vil det komme til at se mere naturligt ud. Men ros for farverne på stenene, det ligner til forveksling...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Annonce
Hvorfor har jeg da ikke tænkt på det ... :-) Tak for din positive kommentar
Kan godt se hvad du mener Henrik , også derfor jeg vil i gang med nogle flere ... har planer om et ildsted som du kan se , og en indbygget bar skal der vel også være . Og sikkert også en hule til plæneklipperen vil jeg tro , og længere ud i fremtiden en pizzaovn .
he he hvorfor stoppe der, du kunne jo lave en grotte som Hugh Hefner har...

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
åh nej ,,, så følger der bare alle de halvnøgne tøsebørn med , det er ikke til at holde ud at tænke på . Hvad skulle man dog stille op med dem ?
Jeg vil sige at den mand ikke er uden evner, hverken tabt eller smidt af vognen. Det er godt nok flot ! Måske du skulle begynde at fodre hav måger på toppen så de får den rette patina dine klipper :-)
Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også