Kommentarer til projekt: Klipper i haven

Her samles kommentarer til projektet: Klipper i haven

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Klipper i... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser satme godt ud, ka da se jeg mangler lidt kreativitet i mit hoved når man kigger på dit værk ☺ hvad er det for en slags sten du bruger ?
Det er vildt flot. Hvor langt er du nået med dit projekt(er)? Der var noget med bar og pizzaovn mm. 
Det går desværre som så mange af mine andre projekter ! Der mangler altid lige den sidste ``skyggeliste`` .   Kan jo lade være med at få gode ideer , så er startet på et større svævende broprojekt ud over søen . Og så er jeg næsten i mål med opvarmning ( øldåse solfanger ) af urtehaven . Blir nok færdig i næste uge , så det er jeg utrolig spændt på at måle lidt på ! 
Men jeg har fået lidt mere tid nu , så regner med at komme i mål med det hele over tid . 
Og jeg er da glad for du spørger , skal nok prøver at huske og lægge noget ind . Når jeg får lavet noget af det   
Det blir en ret lang historie , hvis jeg skal prøve at få det hele med   . Men du skal være meget velkommen til at stille alle de suplerende spørgsmål du vil .
Men jeg gjorde det , at jeg lavede et par ½ store sten/klippestykker . For at få en fornemmelse af , hvordan det var at arbejde med beton ( som jeg ikke havde prøvet ret meget før ! ) Men der fik jeg i hvert fald en fornemmelse af , hvor længe man kan arbejde med det . Altså hvornår man skal lave struktur i overfladen , og det er med alt hvad man har ved hånden ! pizzaskærer - gulvskrubbe/kost -svamp - mureskeer - hjemmelavede ruller med grove mønstre etc.
Og så købte jeg forskellige tørfarver til beton i byggemarkedet  , for lige at fjerne den kedelige lyse cementfarve . Hvis der nu skulle komme et afslag ! 
Og som du kan se , er det jo bygget op i rio-net . Den store med en ramme 30x30 rør som bund , men de mindre bare med net . Først evt med rio-net , og udenpå alt mulig blandet høne- kyllinge- voliere net . Og der skal man altså helst under 1 cm. i maskestørrelse , så det er noget med at folde det nogle gange eller 4 . For at man kan betonen til at blive hængende på , Og det skal stripses fast til det tykke net rimelig tæt ! 
Jeg har købt en del tørfarver og ´lim´dertil hos firmaet MAKE-MAKE , så der vælger du selv hvad udtryk/farve du skal have . Og der skal du nok prøve at mixe dig lidt frem , så ikke kun køber 2 farver   . Han har også beton/ler som sikkert er lettere at arbejde med , men som også hurtigt kan løbe op , hvis man skal lave større ting ! Men en god side at gæste , hvis du vil have noget inspiration . 
Hvis jeg skal lave mere af den slags , så tror jeg at bliver meget med PERLITE i stedet for grus ! 



Tusind tak. Det var lige præcis den info, jeg har brug for 🙏🏼
Rigtig god fornøjelse med det , og spændende at se hvad du kommer op med . Og som sagt er du velkommen til at spørge ind til detaljer . hvis du får brug for det : 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også