Kommentarer til projekt: Klipper i haven

Her samles kommentarer til projektet: Klipper i haven

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Klipper i... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser satme godt ud, ka da se jeg mangler lidt kreativitet i mit hoved når man kigger på dit værk ☺ hvad er det for en slags sten du bruger ?
Ser sgu godt ud. Er det malet eller har du blandet farve i betonen?

Det er vildt flot. Hvor langt er du nået med dit projekt(er)? Der var noget med bar og pizzaovn mm. 
Det går desværre som så mange af mine andre projekter ! Der mangler altid lige den sidste ``skyggeliste`` .   Kan jo lade være med at få gode ideer , så er startet på et større svævende broprojekt ud over søen . Og så er jeg næsten i mål med opvarmning ( øldåse solfanger ) af urtehaven . Blir nok færdig i næste uge , så det er jeg utrolig spændt på at måle lidt på ! 
Men jeg har fået lidt mere tid nu , så regner med at komme i mål med det hele over tid . 
Og jeg er da glad for du spørger , skal nok prøver at huske og lægge noget ind . Når jeg får lavet noget af det   
Kender det alt for godt. Synes dine klipper er blevet meget naturtro. Kan du pege mig hen mod en anvisning på, hvordan du har gjort?
Annonce
Det blir en ret lang historie , hvis jeg skal prøve at få det hele med   . Men du skal være meget velkommen til at stille alle de suplerende spørgsmål du vil .
Men jeg gjorde det , at jeg lavede et par ½ store sten/klippestykker . For at få en fornemmelse af , hvordan det var at arbejde med beton ( som jeg ikke havde prøvet ret meget før ! ) Men der fik jeg i hvert fald en fornemmelse af , hvor længe man kan arbejde med det . Altså hvornår man skal lave struktur i overfladen , og det er med alt hvad man har ved hånden ! pizzaskærer - gulvskrubbe/kost -svamp - mureskeer - hjemmelavede ruller med grove mønstre etc.
Og så købte jeg forskellige tørfarver til beton i byggemarkedet  , for lige at fjerne den kedelige lyse cementfarve . Hvis der nu skulle komme et afslag ! 
Og som du kan se , er det jo bygget op i rio-net . Den store med en ramme 30x30 rør som bund , men de mindre bare med net . Først evt med rio-net , og udenpå alt mulig blandet høne- kyllinge- voliere net . Og der skal man altså helst under 1 cm. i maskestørrelse , så det er noget med at folde det nogle gange eller 4 . For at man kan betonen til at blive hængende på , Og det skal stripses fast til det tykke net rimelig tæt ! 
Jeg har købt en del tørfarver og ´lim´dertil hos firmaet MAKE-MAKE , så der vælger du selv hvad udtryk/farve du skal have . Og der skal du nok prøve at mixe dig lidt frem , så ikke kun køber 2 farver   . Han har også beton/ler som sikkert er lettere at arbejde med , men som også hurtigt kan løbe op , hvis man skal lave større ting ! Men en god side at gæste , hvis du vil have noget inspiration . 
Hvis jeg skal lave mere af den slags , så tror jeg at bliver meget med PERLITE i stedet for grus ! 

Tusind tak. Det var lige præcis den info, jeg har brug for 🙏🏼
Rigtig god fornøjelse med det , og spændende at se hvad du kommer op med . Og som sagt er du velkommen til at spørge ind til detaljer . hvis du får brug for det : 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også