Kommentarer til projekt: Klipper i haven

Her samles kommentarer til projektet: Klipper i haven

Kommentarer vises både her og på projektet.
Her samles kommentarer til projektet: Klipper i... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg takker ydmygt ... Det er ikke havmåger der er flest af her , men en tyrkerdue kan stort set det samme . Så det skal nok komme . Har overvejet at blende noget hestemøg med mos , for at hjælpe det lidt på vej .
Det er nu ganske sjovt at lave sådan noget. Jeg har selv rodet en del med klipper i akvarier (kan findes i galleriet her) og går også selv og pusler lidt med en ide og et lignende projekt som dit, lavet omkring et drikkekar til kvæg.

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Er det bare mig , eller er det lidt ´bøvlet at finde rundt herinde .... ville gerne se hvad du har lavet Neubert , men det ligger vist ikke lige til højrebenet ???
det ligger i galleriet. Du får et link her http://www.lav-det-selv.dk/Gallerier/Visgalleri/xmid/583 Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Burde jeg ikke kunne klikke på dit link ? Eller i det mindste på dit profilnavn .... det virker heller ikke at søge på dig !!!
Annonce
Hej Jo men ved ikke hvordan man sætter link ind i galleriet så det kan klikkes på. Men øverst på siden kan du vælge "gallerier" i bunden af galleri siden kan du vælge side 3 hvor akvariet er at finde. Mvh

Mvh
Martin

Cand alt. med speciale i det jeg finder spændende.
Hvis du vil have mos mm til at hænge på dine sten, så er her en god opskrift: Find noget mos, (gerne det helt fine der er mellem fliser) og hæld det i en blender sammen med en halv liter yoghurt naturel og en sjat vand. Massen pensles på stenene og mosset vil gro som det var betalt for det, selvfølgelig bedst i revner mm. Jeg bruger det selv på mine bonsai.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
ok tak ........ det vil jeg prøve
Imponerende værk. Topkarakter og kipper med flaget.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

!000 tak Chr. altid dejligt med ros .... :-)
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også