En stor dag i mit lange gældstyngede liv.

Så skete det, vendepunktet i mit reallån.

Endelig betales der mere i afdrag end i rente. Det er fandme dejligt at kunne se det går den vej .

Er jeg ene om at glædes over at en dag er lortet man har gået og hamret, banket og skruet på betalt.

Det med at man pludselig ejede 2/3 af huset tog kun 4 år, men det kan man takke det plumrådne bolig marked vi har for. rolleyes

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Så skete det, vendepunktet i mit reallån.... Vis hele indlægget
71 svar
 Følg tråden
Der er 50 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra PeterR

Ok, du har en politik i dit firma, men det har det offentlige så ikke lige altid. Det irriterer mig at vide at der er nogen inde i "fabrikken" der skal rende dobbelt så hurtigt, fordi der er "møde" ude for fabrikken.

MVH


Det kan jeg fa'me godt forstå
Men hellere udenfor end indenfor, når galt skal være, så du ikke også bliver syg, men kan overtage rygernes arbjde, når de igen igen bliver syge af deres last.confused
Jeg fornemmer, at du er ikkeryger, ligesom jeg.wink

Med venlig hilsen
ktm

 

Citat fra PeterR

Mit spørgsmål var bare til ægtefællen til SOSU'en. Det er jo ikke rigtigt at der aldrig er pauser hvis det er en ryger der udfører sin last i arbejdstiden.

MVH


På min arbejdsplads er rygning ikke tilladt i arbejdstiden. Der må ganske simpelt ikke ryges på matriklen og man må ikke forlade sin arbejdsplads i sin såkaldte pause (som jeg har beskrevet indholdet af i øvrigt)

/Jacob
i må jo så ha' solgt pauserne, her er de folks fritid, som de selvfølgelig selv råder over.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Citat fra Cata

På min arbejdsplads er rygning ikke tilladt i arbejdstiden. Der må ganske simpelt ikke ryges på matriklen og man må ikke forlade sin arbejdsplads i sin såkaldte pause (som jeg har beskrevet indholdet af i øvrigt)

/Jacob


Det forstår jeg heller ikke, for din arbejdsgiver kan da ikke afgøre hvordan du skal forvalte din fritid? Er det noget som vedkommende bare siger eller har du selv skrevet under på det i din ansættelseskontrakt?

Hilsen Metalsnedker
Citat fra Metalsnedker

Det forstår jeg heller ikke, for din arbejdsgiver kan da ikke afgøre hvordan du skal forvalte din fritid? Er det noget som vedkommende bare siger eller har du selv skrevet under på det i din ansættelseskontrakt?

Hilsen Metalsnedker


Det står i vores overenskomst. Vores såkaldte pause er jo betalt og derfor skal vi stå til rådighed i samtlige 29 minutter. Se i øvrigt beskrivelse af hvad det vil sige tidligere i tråden.

/Jacob
Annonce
Men jo jeg synes da det er horribelt at jeg kan sidde og se f.eks. en revisorELEV få 25.000 om mnd ca i løn mens jeg må nøjes med ca. 20.000 på trods af jeg er færdiguddannet med seks års ancinitet.

/Jacob

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvem du kender som får 25.000.- som revisorelev??
Jeg får selv som voksen elev kun 17.000.- og det er med tilskud fordi jeg er
over 25, ellers ville den ligge på 13.000.-!
Citat fra njord

Der er sikkert for mange med mellemlange uddannelser i det offentlige.....



Jep - ud med sygeplejerskerne.......:p

De laver alligevel ingenting!!!!! biggrin

/lassemor

......Giraffer er smukke.......
Kan stærkt anbefale at blive gældfri, set skete lige for 2 uger siden efter 4 års målrettet indsats

Lynæs:

Barnet første syge dag.

Hvor mange sygedage er enlig normal at ha af sådan nogle..

Hvis folk ikke har flere syge dage end de 7 dage om året som er gennemsnittet kan jeg ikke se noget galt i det. så jeg synes det er en lidt forkert holdning du har.

Kære venner, sidst der var liv i denne tråd var i 2008

Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis