Hul til ny dør, i murstensvæg.

Jeg går og overvejer at lave en dør fra hall til værksted. Dette indebærer et hul i en murstensvæg. :o

Kan man på en eller anden måde skære hul med en stor vinkelsliber-ting?

Vil gerne undgå skader på væggen indenfor i hall'en...
Jeg går og overvejer at lave en dør fra hall til... Vis hele indlægget
45 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra pev

Ja klag du til mor Jørgen, måske får du en sutteklud at lege med.
Du er sgu en båtnak! Det var dig som blandede dig i hvad M betød.
Skal vi virkelig ha en anden til at fortælle dig hvad det betyder...



Flot, du kan ikke stoppe med dine personangreb og det er jo ikke første gang, du er efter folk, fordi de ikke snakker dig efter munden, det er der talrige eksempler på.

Og Erik pas nu endelig på, du kunne komme til at sige noget, der ikke lige passer pev - og som denne tråd viser, så kan det ende i ubehageligheder.


Citat fra Thomas Hjort

Flot, du kan ikke stoppe med dine personangreb og det er jo ikke første gang, du er efter folk, fordi de ikke snakker dig efter munden, det er der talrige eksempler på.

Og Erik pas nu endelig på, du kunne komme til at sige noget, der ikke lige passer pev - og som denne tråd viser, så kan det ende i ubehageligheder.


Jamen Erik han ved hvad et modul er, det er ikke nødvendigt at rette på ham, han er sgu nok os jyde GG

PE

Solo_Violin_Wedding_Musicians.jpg

Ja, så fik vi vidst det på plads wink

PS! Forstå hentydningen wink Du kan bare ikke stoppe, derfor får du en violin, så kan du spille videre helt alene i din egen verden!


Efter al den fnidder-fnadder og mudderkastning har jeg nu monteret døren.

Jeg har brugt en Dewalt bajonetsav. 1stk murstensklinge fra Stark og 2stk (møgbillige) klinger fra Jem&Fix og 6timer senere var hullet savet. Dewalten blev så varm at jeg ikke kunne holde ved den til sidst. Skal måske også nævne at muren var kalksandsten. Ved ikke om de er hårdere eller blødere end brændte sten...

Jeg vil bestemt ikke anbefale at save med bajonetsav. Det sviner alligevel, så jeg ville nok tage en stor vinkelsliber at skære hullet med. Noget hurtigere tror jeg.

Tak til alle der forsøgte at hjælpe, jyder som sjællændere biggrin rolleyes
Det er trods alt altid noget det lykkedes, men hold da op 6 timer var da også en hård omgang shocked Jeg ville nu også have foretrukket en vinkelsliber - selv om det naturligvis også sviner, så er der lidt mere "power" i sådan en fætter biggrin


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også