Hvad koster en murer i timen...?

Jeg skal have snakket med dend lokale muremester idag... I mit kommende byggeprojekt har jeg tænkt mig selv at være "arbejdsdreng" og holde materialer klar til muren og selv indkøbe materialerne så han i bund og grund "bare" skal mure derudaf...

Hvad skal jeg forvente at sådan en murer skal have i timen...?
Jeg skal have snakket med dend lokale muremester... Vis hele indlægget
36 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra bredum

Bare søg efter nogle polakker, men du skal kunne snakke tysk, for at kommunikere med dem, men de gør det fuld på højde med de danske, bare man holder dem i gang smile og time prisen ligger typsk under 200 inkl. moms.


200 inkl moms? hvor naiv har man lov at være! 1 eksempel http://www.3f.dk/BJMF/Nyheder/Illegal%20arbejdskraft%20p%c3%a5%20Kommunalt%20byggeri%20p%c3%a5%20Frederiksberg.aspx så det med "bare" at finde nogle polaker skal man måske lige tænke lidt over... du (bredum) har vel også fået lidt mere i løn under opsvinget, men vil ikke selv betale mere?

vi kunne også sælge al vores IT til inderne eller kineserne de skal jo heller ikke have så meget og de gør det på fuld højde med danske IT virksomheder! og nok til en del under det halve.
Hej

Her er håndværkere med speciale i Badeværelser og general bygge renovering.


De er meget billige. De kom fra Østeuropa, men de taler Engelsk. De har etableret byggefirma i Danmark (Storkøbenhavn / Sjælland).

Du får ikke et bedre tilbud på nyt badeværelse end dette.

De udfører også andre bygge opgaver – se deres specialer på http://www.engelskservice.dk/


(Prisen er lav fordi de som nye firmaer i et nyt markedet er nød til at etablerer nye kundeforhold og det gør de ved at konkurrerer kraftigt på pris og service.)

Se firmalisten med deres telefon numre på: http://www.engelskservice.dk/

Få anvist et af firmaerne på tlf. 25 71 71 21.

Med venlig hilsen,
Ulrik Andersen

Telefon: (+45) 25 71 71 21
Fax: (+45) 44 32 50 02
E-mail: [email protected]
URL: www.EngelskService.dk

Citat fra Håndværkeren

PU-HA Hvor her stinker !


Ja, RAUS med den tosse mad


Har lige fået regning lydende på 340,- + moms. Sådan set OK. Mit problem er bar at mureren desværre ramte aldeles ved siden af da han gav overslag på arbejdet - så istedet for at lægge 25000 (med materialer) hedder det nu 40.000.

Men hvad - man kunne jo bare have fået det på skrift inden. Så har jeg da lært det.
Det syntes jeg nu ikke du bare skal affinde dig med, for der er ret stor sandsynlighed for at han i forvejen vidste at det ikke kunne gøres for 25000 men blot oplyste dig den pris for at få opgaven. Et fejlskøn på 15000 er ret meget når beløbet fra starten ikke var højere. Snak med din advokat om det eller gå til forbrugerstyrelsen, jeg ville under ingen omstændigheder bare betale med sådan et fejlskøn.

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis