Så er det snart noget tid siden jeg har kommet med opdatering, men jeg har bokset lidt med nogle motorproblemer, men nu har jeg bearbejdet en test, og min første guitarhals på den. Der skal nok komme billeder.
Men kort fortalt, så brændte z aksens driver af, da den var blevet repereret, brændte den af igen efter 1 dag, og motoren også. Og supporten fra Keling var ved at drive mig til vanvid. Han læste kun den først linie, og smed mig videre til gecko support eller us digital (encoder). Og svarede aldrig på mine spørgsmål, samt mit behov for ny motor og driver, så til sidst måtte jeg bare købe delene i deres webshop. Først efter jeg har svinet deres service til på CNCzone, kan de pludselig godt sende en motor, men nu har jeg ligesom betalt for delene. Det har kostet mig et par tusind kroner, og fejlen har hele tiden ligget i de motorer jeg har modtaget, og været en fejl fra fabrikken.
Men kan læse mere om det på
http://www.cnczone.com/forums/showthread.php?t=77418 Men nu ser det ud til at spille, og det er altid rart at vide hvad fejlen var, så sover man mere trygt om natten

src="/DesktopModules/NTForums/themes/LDS/emoticons/smile.gif" align=absMiddle border=0>
Nu skal jeg så igang med at lære Mach3 godt at kende og lave en masse macroer.